יום שלישי, 2 בינואר 2018

עורך דין המכון הרפואי



מהו עורך דין המכון הרפואי?
עורך דין המכון הרפואי הוא עורך דין המתמחה בענייני המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. מכון זה הוא מכון העובד בשירות המדינה ובאחריותו להמליץ למשרד הרישוי על כושר הנהיגה של הנבדקים במכון הרפואי מבחינה רפואית. אל המכון מגיעים נהגים שיש להם בעיות בריאותיות שיכולות לסכן את יכולות הנהיגה שלהם, כמו אפילפסיה, שבץ מוחי, לקיחת תרופות מסוימות או אפילו קשישים מעל גיל מסוים שמזומנים להגיע לבדיקה במכון. כמו כן, אל המכון מגיעים לבדיקה גם נהגים שהיו מעורבים בתאונה קטלנית או שנתפסו על עבירות תנועה חמורות במיוחד כגון נהיגה תחת השפעת אלכוהול או תחת השפעת סמים.

כיצד יכול העורך דין לסייע בתהליך?
התהליך במכון הרפואי לבטיחות בדרכים מתחיל בזימון של הנבדק אל המכון הרפואי בחיפה או בתל אביב ביום ספציפי. ביום הזה נדרש הנבדק להציג מסמכים רפואיים המעידים על מצבו הבריאותי ועובר סדרת בדיקות רפואיות מקיפה. חשוב להתייעץ עם עורך דין המכון הרפואי לפני ההגעה למכון על מנת לדעת כיצד לנהוג ביום הבדיקות עצמו ואילו מסמכים כדאי להביא יחד אתכם ביום הבדיקה. בתחום יום הבדיקות, המכון הרפואי מעביר את המלצתו בעניין הנבדק אל משרד הרישוי, שם מתקבלת ההחלטה הסופית ונשלחת אל הנבדק. בשלב זה, נבדקים רבים שאינם מרוצים מההחלטה מעוניינים להגיש ערעור על ההחלטה. כמובן שהסיכויים להצליח לשנות את ההחלטה בערעור כזה יעלו בצורה משמעותית אם תתייעצו עם עורך דין הבקיא בסוגיה.


כיצד מוגש הערעור?
הערעור על החלטות המכון הרפואי לבטיחות בדרכים מוגש עד שלושים יום מרגע קבלת ההחלטה לועדת הערר שיושבת בתל השומר. ניסוח הערעור וצורת הגשתו הפורמלית חשובים ביותר. עורך דין המכון הרפואי יעזור לכם להגיש את הערעור בצורה טובה ולנהל את המקרה שלכם מול הגופים הבירוקרטיים הללו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה