יום שבת, 6 בינואר 2018

היתרונות של קורס GMAT בלימוד עצמי



קורס GMAT בלימוד עצמי מיועד למי שרוצה לחסוך זמן וכסף, בלי להתפשר על הציונים ועל ההכנה למבחן. בניגוד לקורס רגיל שנערך בכיתה ודורש המון זמן פנוי, קורס בלימוד עצמי בנוי מלכתחילה למתכונת שונה. הוא מאפשר עצמאות מלאה בבחירת השיעורים, במעבר על החומר ובהכנה לקראת מבחני אמצע ובדיקת רמה. באמצעות קורס בלימוד עצמי ניתן גם לשמור על שגרה מסוימת בחיי החברה והעבודה ולהגיע למבחן עצמו עם אנרגיות חיוביות.



הבעיה היא שלא כל קורס GMAT בלימוד עצמי מציע את אותם יתרונות. גברים ונשים שרוצים לעבור מבחן GMAT על מנת להתקבל ללימודי תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטאות המובילות בעולם חייבים לבדוק מי עומד מאחורי הקורס, האם ניתן לשלב בין לימוד עצמי לבין עזרה מקצועית וכמה כל זה עולה. רק כך ניתן להפיק את הערך המוסף מהקורס ולסיים אותו עם הכנה אופטימאלית למבחן.

למה לקחת קורס בלימוד עצמי?
רבים גם שואלים את עצמם האם בכלל מתאים להם קורס GMAT בלימוד עצמי כי הוא דורש מבנה אישיות מסוים. אין דרך חד משמעית לענות על השאלה הזו, כי סביר להניח שחלק מהאנשים יפיקו תועלת מהקורס בעוד אחרים יתאכזבו מהתועלת שלו עבורם. אי אפשר להתעלם מהעובדה שקורס בלימוד עצמי מתאים רק לאנשים שמסוגלים לקחת אחריות, לקבוע לעצמם לוח זמנים מסוים ולא לוותר גם אם לפעמים קצת קשה ומתסכל.



כיום ניתן לעבור קורס GMATבלימוד עצמי במגוון רחב של מוסדות לימוד ברחבי הארץ. כדאי לנצל את ההזדמנות ולהתייעץ עם יועצי הלימודים לגבי המאפיינים והתכונות של הקורס. כך ניתן למנוע מראש עוגמת נפש, להתמקד רק במסלולי לימוד רלוונטיים ולשפר את סיכויי ההצלחה במבחן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה