יום שבת, 3 במאי 2014

רכישת דירה



על רכישת דירה והסביבה שבה תגורו
במידה ואתם מבקשים לבצע רכישת דירה, הרי שאתם מתכננים להישאר באזור שבו הדירה ממוקמת במשך זמן ארוך. לעתים מדובר על חמש שנים, לעתים עשור, ולעתים אתם תגלו שאתם עתידים לגור בדירה במשך כל חייכם או לפחות חלקם הגדול. לכן, כאשר אתם מבקשים להיכנס לעסקה של רכישת דירה, חשוב מאד לשים לב שמעבר לדירה עצמה, שיכולה להיות טובה, איכותית ובמחיר נוח - יש להקפיד ולשים לב גם לסביבה שבה הדירה ממקמת, ולראות האם היא הולמת את מצבכם.

מה בודקים בסביבה?
קודם כל, יש לבחון היטב את רמת החיים בסביבה שבה הדירה ממוקמת. האם מדובר על אזור עם אוכלוסיה במעמד סוציו אקונומי נמוך? בינוני? גבוה? לא פעם, הדבר יכול להשפיע באופן משמעותי גם על כושר המיקוח שלכם באשר למחיר הדירה.
מעבר לכך, כאשר אתם רוצים לבצע רכישת דירה, כדאי לראות אילו מוסדות יש באזור שיוכלו להתאים לכם בהמשך. מאחר שפעמים רבות אלו משפחות צעירות, הרי שיש לשים לב האם בסביבת המגורים יש גני ילדים ובתי ספר, ובמידה וכן - מהי כמובן הרמה שיש בהם.



כמו כן, מעבר לכך חשוב מאד לשים לב האם יש באזור עוד מקומות אשר ישמשו אתכם לאורך זמן - מרכזים מסחריים, מקומות בילוי, גנים ציבוריים - כל אלו בהחלט יכולים להשפיע על אורח החיים שלכם, וגם על המחיר הדירה כלפי מעלה או מטה.

השפעה לטווח הארוך
זכרו כי בתהליך של רכישת דירה, הרי שלאורך זמן אתם תוכלו לשפץ את הדירה ולשמר אותה היטב, והדבר תלוי אך ורק בכם. לעומת זאת, כשזה מגיע לסביבה שבה אתם תגורו - על כך אין לכם הרבה השפעה, ולכן חשוב לעקוב היטב אחרי הסביבה שבה ממוקמת הדירה, ולראות היא הסביבה שבה אתם תרצו לגור לאורך זמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה