יום שישי, 23 במאי 2014

עורכי דין ליטיגציה



מהו משרד עורכי דין ליטיגציה
עורכי דין ליטיגציה הם עורכי דין המייצגים לקוחות בבתי המשפט השונים ומנהלים את המשפט עבורם על כל האספקטים שלו. עורכי דין ליטיגציה יש בכל תחומי המשפט כמעט ולרוב מדובר באנשים הבקיאים בתחום משפט מסויים המכירים את אופן הייצוג של לקוחות בבית המשפט על כל צדדיו. עורכי דין ליטיגציה מכירים את התנהלות בתי המשפט, את סדרי הדין ואת צורת הדיונים המתנהלים בכל אחד מתחומי המשפט השונים. משרד עורכי דין ליטיגציה הוא משרד המעניק שירותי ייצוג בבתי המשפט בתחומי ההתמחות שלו והוא ידע להצמיד את עורך הדין המתאים לכל מקרה ומקרה בנפרד.

משרד עורכי דין ליטיגציה בתחומים שונים
בבואכם לחפש עורך דין שיוכל לייצג אתכם בבית המשפט עליכם לברר שלושה דברים עיקריים: האם תחום ההתמחות של עורך הדין מתאים למקרה שלכם, האם לעורך הדין יש ניסיון בייצוג לקוחות בבית המשפט, ומהו אחוז ההצלחות שלו. שלושת הפרמטרים הללו הם החשובים ביותר והם די דומים לפרמטרים של חיפוש רופא מנתח טוב. עורכי דין ליטיגציה נחשבים למנתחים של עולם המשפט, או ללוחמים שבין עורכי הדין, מכיוון שהם אלה שעומדים בחזית ונלחמים עבורכם כדי שתנצחו במשפט. 

 

משרד עורכי דין ליטיגציה הוא משרד המתמחה בתחום או בתחומים מסויימים (תלוי בגודלו) ובין אנשי צוות המשרד ישנם עורכי דין ליטיגציה המסוגלים לייצג לקוחות בבתי המשפט. גם אם אתם פונים למשרד עורכי דין גדול עם הרבה עובדים עליכם לבדוק את עורך הדין הספציפי שמבקשים למנות לכם ועליכם לשאול את כל השאלות ולרדת לפרטי הפרטים כדי להיות בטוחים כי תקבלו את הייצוג הטוב ביותר בבית המשפט.
משרד אמין ובעל מוניטין ידע לומר לכם גם מתי הוא לא יוכל לייצג אתכם ולהפנות אתכם למשרד אחר הבקיא ממנו במקרה שלכם.

תגובה 1:

  1. עורך דין ליטיגציה תל אביב
    במשרד עורכי דין קריספין. המשרד מטפל בייצוג בכל הערכאות, הכנת כתבי תביעה, כתבי הגנה, ערעורים, בכל נושאי המשפטי האזרחי.

    השבמחק