יום חמישי, 29 במאי 2014

נופש משפחתי בפירנאים שמתאים גם למשפחה שלכם



קראתם בעבר על נופש משפחתי בפירנאים וחשבתם שמדובר על נופש עם הרבה מאד הרפתקאות ופעילויות אתגריות, אשר פחות מתאימות למשפחה שלכם? כדאי שתחשבו שוב! נכון שלא פעם נהוג לפרסם נופש משפחתי בפירנאים בתור נופש אקסטרים של ממש, שמתאים למשפחות שאוהבות לטייל קילומטרים רבים וליהנות מאטרקציות מסעירות. אולם, בפירנאים, שהוא אחד מרכסי ההרים הבולטים והגדולים באירופה - יש הרבה יותר מכך. מדובר על אזור שיכול להציע אטרקציות מדהימות למשפחות שמחפשות נופש בעל אופי שונה וייחודי, ולא בהכרח נופש של טיול אתגרי.

 
כמה דוגמאות לנופש ייחודי בפירנאים
יש לא מעט אנשים אשר מעוניינים לתכנן נופש משפחתי בפירנאים שיתמקד דווקא בביקורים באתרי תיירות קלאסיים, או באתרים היסטוריים - והפירנאים בהחלט יכולים להציע לכם חוויה שכזו! בין השאר, תוכלו לבקר במערות האדם הקדמון אשר התגלו בפירנאים, ודרכן ללמוד על ההיסטוריה של התגבשות החברה האנושית.
אם אתם אוהבים היסטוריה מודרנית יותר, תוכלו לתכנן נופש משפחתי בפירנאים שיתמקד בביקור בכפרים הקטנים שיש ברחבי הרכס - בעיקר בצדו הספרדי ובחלק של נסיכות אנדורה. בכפרים, ניתן ללמוד רבות על אורח החיים המסורתי של תושבי המקום, לטעום את המאכלים המקומיים, ואף לבקר בחוות עם עשרות ואף מאות בעלי חיים שונים, אשר התושבים המקומיים מגדלים. יש לזכור שלמרות שמדובר על אזור שמתפרנס בעיקר מתיירות - הרי שהחקלאות הייתה המשאב המרכזי אשר הזרים כסף לאזור עד לפני 30 שנה.

מתאים לכל המשפחות
חשוב מאד לציין כי נופש משפחתי בפירנאים יכול להתאיםלמשפחות מכל סוג. בין אם אתם זוג צעיר עם ילדים קטנים, ובין אם אתם משפחה בת 6 נפשות ובין אם אתם יוצאים בגיל שבו הילדים כבר מבוגרים בעצמם - מדובר תמיד על חוויה נהדרת, במחירים נוחים, ועם שפע של אפשרויות ואטרקציות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה