יום שבת, 3 במאי 2014

עורך דין תאונות דרכים



את מי לתבוע בעקבות תאונת דרכים
לצערנו תאונות דרכים הם מכת המדינה הקשה ביותר ויש האומרים קשה יותר מנפגעי המלחמות והטרור. ההבדל הוא שברוב המקרים אנו הגורם לתאונות אלה וזה הדבר המצער. למרות העובדות הקשות אם אתם מעורבים בתאונת דרכים מכל סוג שהוא ניתן לתבוע פיצויים בגין הפגיעה שנפגעתם בה או חלילה מוות של אדם קרוב אליכם.
כיצד תובעים לאחר תאונת דרכים
לרוב יש לתבוע את חברת הביטוח על מנת לקבל את הפיצויים המגיעים לכם. פיצויים בגין תאונת דרכים אינם דבר אחיד וכל מקרה נידון לגופו ועל פי העניין. על מנת לעשות זאת בצורה יעילה ונכונה יש להיעזר בשירותיו של עורך דין תאונות דרכים. עורך דין תאונות דרכים הוא אדם המתמחה בייצוג נפגעים בתאונות אלה גם מול הרשויות וגם מול חברות הביטוח על מנת להבטיח להם את מלוא הפיצויים המגיעים להם. עורך דין תאונות דרכים הוא האדם הנכון לפנות אליו לאחר כל תאונה, בין אם אתם האשמים בגרימת התאונה או שנקלעתם למקום באקראי.


תביעת חברת הביטוח של הנהג הפוגע
עורך דין תאונות דרכים יעזור לכם לתבוע את חברת הביטוח של הנהג שפגע בכם. ביטוח החובה שכל נהג חייב שיהיה ברשותו הוא הביטוח שמכסה את הפגיעות בגוף או הנפש הנגרמות לאנשים המעורבים בתאונה. ביטוח מקיף הוא הביטוח המכסה את הרכוש שנפגע בתאונות מסוג זה. במידה ונגרם לכם נזק גופני או נפשי יתבע עורך דין תאונות דרכים את חברת הביטוח שהוציאה את פוליסת ביטוח החובה ואילו במקרה של פגיעה ברכוש שלכם הוא יתבע בשמכם את חברת הביטוח המקיף של הנהג הפוגע. במידה ואין לנהג ביטוח מקיף תוכלו לתבוע אותו ישירות על מנת לקבל את המגיע לכם בגין הזנק שנגרם לרכוש שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה