יום חמישי, 29 במאי 2014

עדשות צבעוניות



כל מה שרציתם לדעת על עדשות צבעוניות
מצד אחד, יש לכם בעיית ראיה אשר דורשת טיפול, ואתם מעוניינים לראות את העולם באופן תקין ולהיפטר מהמראה המטושטש. מהצד השני, תם גם תמיד רציתם שתהיה לכם דרך לשנות קצת את צבע העניינים שלכם, מסיבות אישיות השמורות עמכם. כעת, אתם יכולים לתפוס שתי ציפורים במכה אחת - שכן אתם יכולים להרכיב עדשות צבעוניות, אשר יספקו לכם את הפתרון הכפול - גם תיקון הראיה, וגם שינוי של צבע העיניים. איך זה אפשרי?

דרך הפעולה של העדשות הצבעוניות
למעשה, עדשות צבעוניות פועלות באופן בסיסי ממש כמו עדשות מגע רגילות. הן מתלבשות היטב על האישון שלנו, ומאפשרות לנו לתקן את הראיה באופן משמעותי, הן לבעיות של קוצר ראיה והן של רוחק ראיה, וכן מאפשרות לבצע תיקון לצילינדר במידת הצורך. ההבדל בין העדשות הרגילות לבין עדשות צבעוניות הוא כאמור בצבע שלהן. אם מסתכלים על צבע העיניים אשר מקיף את האישון - הרי שהוא לא זה שמאפשר לנו לראות. לכן, אם בעדשה הצבעונית יש צבע שמקיף את האישון - הדבר מצד אחד לא משפיע כלל על שדה הראיה שלנו, אך מהצד השני - מאפשר את השינוי של צבע העיניים, ומכאן אפשר לקבל את האפקט הרצוי.

 
על מה חשוב להקפיד?
כאשר אתם בוחרים זוג של עדשות צבעוניות, חשוב מאד להקפיד ולהתנסות איתן. מדוע? במידה ואתם עונדים עדשות צבעוניות ושמים לב לפתע כי הראיה שלכם איננה חלקה, וכי אתם מתחילים לראות את השטח דרך פילטרים של צבע - חשוב מאד להסיר את העדשות ולא להשתמש בהן. אם השימוש בעדשות צבעוניות גורם לכאבי ראש - יש לדווח על כך ליצרן. כדי למנוע זאת מראש, כמובן שכל מה שצריך לעשות הוא בסך הכל לרכוש את העדשות דרך חנות מוכרת, ושיהיו מטעם יצרן מוכר וידוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה