יום שני, 1 ביוני 2015

אחזקת מעליות



אחזקת מעליות 

להיות אחראים על הבניין שבו אתם גרים זה לא דבר פשוט, ובדרך כלל מדובר על אחריות גדולה. מעבר לכך שצריך להקפיד על הניקיון במקום אתם צריכים גם לדאוג לכך שהכול יפעל, לכן יש צורך בניסיון רב. אחזקת מעליות זה חלק מהאחריות שלכם, כי אם לא תדאגו באופן שוטף לנושא של אבטחת מעליות אתם עלולים להגיע למצב שבו אחד מהדיירים יתקע בעת הנסיעה. 




לאיזו חברה מומלץ לפנות?

אחזקת מעליות כוללת בתוכה שירות של בדיקת המעלית, הניקיון שלה וכל התיקונים שצריך, כך שחשוב מאוד לבדוק לאיפה אתם פונים. לא כל חברה שתוכל להציע לכם שירות של אחזקת מעליות היא אכן חברה שיש לה מספיק ניסיון וידע, כך שעדיף לוודא שאתם יוצרים קשר רק עם חברות שיש להן רזומה טוב.

המלצות אמינות

אם אתם, בתור וועד הבית, מתלבטים לאיזו חברת אחזקת מעליות לפנות, כדאי שתשקיעו בבחירת החברה שלכם. חוות דעת אודות החברות השונות בהחלט יכולות לעזור לכם לבחור, כי אין כל טעם להזמין שירות של אחזקת מעליות מחברה שלא מוכרת או מחברה שיש לגביה חוות דעת שליליות. הרעיון הוא להיות שקטים ולדעת שהמעליות בבניין שלכם נמצאות תמיד בידיים הטובות ביותר כך ששווה לכם לקרוא כמה שיותר המלצות על החברה שממנה אתם רוצים להזמין את השירות.

כמה זה עולה בחודש?

בדרך כלל חברות שיכולות לטפל במעליות בבניין שלכם תדרושנה מכם מחיר חודשי, ובהחלט יש מקום להשוות מחירים ולבדוק איפה זה יוצא הכי זול. כדאי מאוד גם לוודא שהחברה שממנה אתם מזמינים את השירות הזה תוכל להציע לכם שירות של עזרה בזמן אמת, כלומר במקרים שבהם חלילה יש בעיה עם המעלית והיא נתקעת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה