יום ראשון, 21 ביוני 2015

קורס צילום אירועים



מה לומדים במהלך קורס צילום אירועים?
תכנית הלימודים של קורס צילום אירועים כוללת מגוון רחב של נושאים. המפגשים הראשונים מוקדשים לטובת השאלה מהו צילום אירועים, מה מייחד אותו ומה מקורות ההשראה של צלמי אירועים מעניינים בארץ ובחו"ל. מטרת המפגש הראשון היא להכניס את הסטודנטים לאווירה הנכונה ולעזור להם לדעת מה מצופה מהם. המפגשים הראשונים הם גם הזדמנות ללמוד מה הכישורים והתכונות שצריך צלם אירועים, למי זה מתאים ומה הופך צלם רגיל לאיש מקצוע חיוני וטוב.

המפגשים הבאים של קורס צילום אירועים מתמקדים בכלים הטכניים. כאן לומדים על ציוד, מצלמות, עדשות, פלאשים, רפלקטורים וכמובן אמצעי תאורה. הבחירה בכלים טכניים מסוימים יכולה לשנות לחלוטין את האופי של הצילום. כלים טכניים אחראיים על התוצאה של צילום אירועים ועל החוויה של הלקוח. בנוסף, במהלך קורס צילום אירועים לומדים על מושגים כמו גישה, קונספט וטכניקה.



הבדלים בין אירועים וחלוקה לימי צילום
אחד החלקים המעניינים של קורס צילום אירועים כולל סקירה של ההבדלים בין אירועים. כאן בודקים מה נדרש בצילום אירועים פרטיים, מה מאפיין אירועים עסקיים והאם יש טכניקה מקובלת לצילום של אירועים ציבוריים. לאחר מכן נכנסים לעובי הקורה ובוחנים את תפקידו של הצלם לפני, במהלך ואחרי האירוע. זו גם הזדמנות לצבור ניסיון מעשי ולהתייעץ עם המרצים של קורס צילום אירועים. מעבר לכך, תכנית הלימודים כוללת חלוקה לימי צילום וכך משלבת בין ההיבט התיאורטי והמעשי.

לסיכום, צילום אירועים הוא תחום רחב הכולל נושאים רבים עליהם ניתן ללמוד במהלך קורס מקצועי. רוב הקורסים נפתחים במפגשי היכרות, ממשיכים עם מתן כלים מעשיים ומסתיימים בצבירת ניסיון וקבלת משוב. הקורס מומלץ עבור קהל יעד מגוון והוא מבטיח בעיקר עניין וסיפוק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה