יום שבת, 27 ביוני 2015

כל המידע על שואב מרכזי



שואב מרכזי – ליהנות מבית מבריק
אם גם אתם רוצים ליהנות מבית מבריק ובקלות, שואב מרכזי הוא בדיוק עבורכם. השואב שונה משואבי האבק הביתיים שרובנו מכירים בכך שהוא עוצמתי יותר והוא מרחיק את האבק ביעילות גבוהה יותר. כל מי שאוהב לחיות בבית מבריק ונקי מוצא כי שואב מרכזי נותן לו את המענה הדרוש לו ולכן כל מי שבונה או משפץ את ביתו כדאי שיתחיל לברר על השואב, על יתרונותיו ואיזה שואב הכי מתאים לבית.

התאמת השואב לבית
בירור אודות שואב מרכזי יגלה לנו כי ישנו הבדל קל בין המערכות השונות. אם אתם אוהבים ניקיון בוודאי תרצו שואב עוצמתי, שואב אשר מוציא את כל האבק מהבית למקום מרוכז שאותו ניתן לרוקן אחת לתקופה (יש לברר כל כמה זמן יש לרוקן את המיכל כדי להמנע מעבודה קבועה עבור השואב) ולברר כיצד השואב ישמש כל אחד מחדרי הבית (כלומר כמה פתחים יוצרים לשואב וגם כיצד שולפים את צינור היניקה). 

התחשבות בגודל הבית
בבחירת שואב מרכזי יש לבחון גם את גודלו של הבית וכיצד יתבצע הניקיון בו. אם יש צורך להעביר מתקנים שונים של השואב מומלץ לבחון מהו המשקל שלהם וכמה סרבול יש בשינוע שלהם ממקום אחד לאחר כשיש לזכור שמטרת המערכת היא לעשות לכם חיים קלים ונקיים.

היתרונות הבריאותיים של השואב
ישנן סיבות שונות להתקין שואב מרכזי בבית כשרוב האנשים רואים בעיקר את הניקיון כיתרון היחיד של המערכת, אך אין זה כך. יתרון משמעותי שיש למערכת הוא יצירת סביבה נקייה. המערכת של השואב עובדת על הרעיון שכל האבק וחלקיקי האבק הקטנים יוצאים מהבית לתוך מיכל אחסון חיצוני כך שלמעשה הבית לא רק נראה נקי, הוא גם בריאותי מבחינת החיים בו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה