יום ראשון, 21 ביוני 2015

מה ההסמכה של עורך דין נזקי גוף?



עורך דין נזקי גוף מוסמך בשורה ארוכה של נושאים. בנוסף, רמת ההסמכה של עורך הדין מושפעת מהתואר האקדמי שיש לו. תואר במשפטים הוא כמובן תנאי לקבלת רישיון עורך דין, אך יש עורכי דין המרחיבים את הידע שלהם סביב נזקי גוף בעזרת תארים מקבילים. תארים אקדמיים אלו הם לדוגמא תואר בעסקים, ראיית חשבון, רפואה ואפילו מדעי המדינה.

האופן בו עורך הדין צובר מקצועיות והסמכה נובע באופן ישיר מהתארים האקדמיים ומהרקע העיוני. רצוי כל הזמן לתת עדיפות לעורך דין שמכיר את תחום דיני הנזיקין על כל היבטיו. עורך דין כזה יידע להגיב בזמן אמת, ישפר את רמת התביעה וגם ישרת את האינטרסים של הלקוח על הצד הטוב ביותר במהלך ניהול הסדרי פשרה. בנוסף, רצוי לבחור עורך דין נזקי גוף עם תואר שני במשפטים וכך ליהנות מרמה מקצועית ללא פשרות.



רקע בתפקיד פרטי או ציבורי
ההסמכה של עורך דין נזקי גוף נובעת מלבד האמור לעיל גם מהרקע המקצועי שלו. בתחום של נזיקין, תאונות דרכים וגם רשלנות רפואית אפשר למצוא שורה ארוכה של עורכי דין עם רק בתפקיד ביטחוני. עורכי דין אלו מגיעים לתחום לאחר קריירה צבאית או בעקבות תפקיד בזרועות האכיפה של החוק. מעבר לכך, רקע בתפקיד ציבורי כולל פעילות ציבורית התנדבותית או בתשלום. רקע כזה מעיד על המחויבות של עורך הדין ועל עולמו העשיר.

את ההסמכה של עורך דין נזקי גוף כדאי לבדוק בשלבים מוקדמים ככל האפשר של השוואה בין אנשי מקצוע. בניגוד לעורכי דין אחרים שעוברים הסמכה והכשרה רק בתחום ההתמחות שלהם, עורך דין נזקי גוף יכול להיות גם מוסמך כנוטריון, מגשר או בורר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה