יום ראשון, 21 ביוני 2015

מרכזיות IP חדשות



עבור עסקים בינוניים וגדולים וכך גם עבור ארגונים, המרכזיות המשרתות אותן יכולות להיות לב משמעותי ליצירת שירות למתקשרים. מרכזיות IP חדשות מציעות לבעלי העסקים, הארגונים או למנהלים לקבל שליטה מלאה על כל מה שקורה אצלם בעסק ולחסוך עבורם הרבה מאד משאבים. אחת הבעיות שמנהלים רבים מכירים היא קושי לשלוט על מה שקורה עם הלקוח, מה שנוצר עקב בלבול במרכזיה וכל זה יכול להימנע באמצעות מרכזיות IP חדשות. 

האם בעלי מרכזיות יכולים להתנהל טוב יותר?
המטרה של כל עסק היא להשתפר באופן מתמיד. מרכזיות IP חדשות מאפשרות לו לעשות זאת. אפשר לומר כי בעלי מרכזיות ישנות אשר לא נותנות הגנה ושליטה מלאה לבעלי העסק עלולות ממש לפגוע בבעלי העסקים ובלקוחותיהם (כשלמעשה פעמים רבות מדובר באותו הדבר, כשהלקוח נפגע כך גם המוניטין של העסק נפגע). חלק מהעסקים יכולים להעיד על חוויות של פריצה למרכזיות, מה שגרם למידע על הלקוחות להיות חשוף ובכך הם איבדו את האמון שלהם. 



מנגנון אבטחה מוגבר
היום ישנן מרכזיות IP חדשות שמעניקות לא רק תקשורת טובה בתוך העסק ועם הלקוח אלא גם מנגנוני הגנה מוגברים ויעילים אשר מונעים את יכולת הפריצה. האבטחה היא לא פריבילגיה של העסק, היא הכרח שכל עסק חייב גם לעצמו וגם ללקוחות שלו. התפקיד של העסק הוא להגן על הלקוח והמידע שהוא מוסר ולכן חייב כל עסק לעשות כל שביכולתו לשמור על המידע.

טובת הלקוח היא טובת העסק
מרכזיות IP חדשות עוזרות לעסק להתנהל בדרך הטובה ביותר מול הלקוחות כאשר אין כל ספק שטובת התקוח היא גם טובת העסק. ככל שהלקוח מרגיש טוב יותר לפנות לעסק כך רמת שביעות הרצון עולה והעסק מרוויח לקוח נאמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה