יום ראשון, 16 באוגוסט 2015

חברות ניקיון – בחירת חברה לעבוד איתה



חברות ניקיון הן חברות אשר מתמחות בתחום השמת עובדים בתחום הניקיון. החברות יכולות לספק עובדים לניקיון בתים או משרדים (קטנים או גדולים) והן בעצם אחראיות לכל מה שצריך בתחום. התפקיד של החברות הוא להעסיק את העובדים בחברה, לבחור את העובדים המתאימים ביותר מבחינת הדרישות לניקיון יסודי ומבחינת האמינות ומובן שעליה להיות בקשר מתמיד עם מקבלי השירות ולדאוג לשביעות הרצון שלהם.



 
קריטריונים לבחירת החברה
·         העסקת עובדים בבחירת חברה אפשר לשאול שאלות רבות ומגוונות וגם לשאול כיצד היא בוחרת את העובדים שלה. אפשר לשאול אם לעובדים יש רקע חשוד או אם הוא נבדק ואפשר לשאול מה קורה אם אין שביעות רצון מרמת הניקיון.

·         חוזה או הבטחת החברה – החברה לא חייבת לחתום חוזה אבל היא חייבת לבוא עם הבטחה ללקוח שמעוניין בשירותיה כמו למשל הבטחה לתת ניקיון לאורך כל השנה ולמצוא עובד חלופי כשהעובד הקבוע בחופשה מכל סיבה שהיא (חשוב שהעובד יקבל חופשות על פי חוק).

·         המלצות - אפשר לקבל המלצות על החברה איתה באים בקשר לפני שיוצרים את הקשר הראשוני ואפשר לבקש לדבר עם לקוחות קיימים ולשאול אותם על מידת שביעות הרצון שלהם מהחברה ומהעובדים שמבצעים את הניקיון בפועל.

·         מחירים – כשמבררים על המחירים של החברה חשוב לוודא מה הם כוללים, איזה ביטוח החברה עושה לעובדים ומה כולל התשלום.

התקשרות מול חברות ניקיון
התקשרות מול חברות ניקיון צריכה להיות פשוטה מאד. החברה מכירה את הצרכים השונים של בעלי הבתים או בעלי המשרדים והיא צריכה לדאוג לשביעות רצון מלאה שלהם. החברה גם אחראית על מימוש הזכויות של העובדים שלה וכל מי שבוחר לעבוד עם חברה צריך לוודא שהיא אכן דואגת לזכויות הסוציאליות השונות שלהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה