יום ראשון, 23 באוגוסט 2015

טבעות יהלום מעוצבות



כמה דוגמאות מיוחדות של טבעות יהלום מעוצבות
האם תמיד רציתם לרכוש טבעות יהלום מעוצבות אבל לא ידעתם מהו ההיצע הקיים בתחום? אין ספק שמדובר על תחום שעולות לגביו לא מעט שאלות. רוב הציבור הישראלי, נפתח רק בשנים האחרונות לאפשרות הרכישה של טבעות יהלומם מעוצבות. בין השאר, יותר ויותר אנשים מעוניינים להציע נישואין עם טבעות יהלום - וזה כמובן מעלה את הצורך לטבעות שהן באמת מיוחדות ויוצאות דופן מכל בחינה שהיא. הנה דוגמאות לכמה עיצובים נבחרים, שתוכלו לקבל מהם השראה.

עיצוב ייחודי שאין עוד כמותו
אפשרות אחת, היא להזמין טבעות יהלום מעוצבות שהן בעיצוב מתפצל. הכוונה היא שמתוך החלק התחתון של הטבעת - יוצאות בעצם שתי טבעות שונות. בראש של כל טבעת בחלק העליון, משבצים כמובן את היהלומים השונים. הדבר יוצר מראה שהוא באמת יוצא דופן  - כי יש תחושה כאילו הטבעת היא כפולה, וזה כמובן עיצוב נדיר וייחודי.
עוד אפשרות היא עבור טבעות יהלום מעוצבות שהן גם גמישות למדי. בטבעות הללו, היהלומים משובצים על גבי רצועה מיוחד שהניתנת למתיחה. זוהי טבעת שמעבר לעיצוב הייחודי שלה - היא גם נוחה מאד לענידה, ומתאימה למי שרוצה לשלב בין יופי לבין נוחות.
כמובן שתמיד אפשר לחפש גם טבעות יהלום מעוצבות כך שהיהלומים בעצם מקיפים את כל הטבעת. בטבעת כזו, אין יהלום אחד מרכזי - אלא שפע יהלומים סביב כל הטבעת – כולל גם אפשרות כמובן ליהלום אחד מרכזי בחלק מסוים בטבעת, לבחירתכם.

יש באמת לא מעט רעיונות
הדבר שחשוב לזכור הוא, שאם אתם מחשפים טבעות יהלום מעוצבות, ברור שאתם גם לא צריכים להיות בהכרח מוגבלים אך ורק לעיצובים שאנו הצגנו לכם. יש לכם שפע של אפשרויות מדהימות - ואתם רק צריכים לבחור בעיצוב האהוב עליכם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה