יום ראשון, 16 באוגוסט 2015

חברת ניקיון מומלצת



יש לכם בית או משרד שדורש חברת ניקיון מומלצת? היום קל מאד למצוא המלצות על חברות אך בכך לא יסתיים החיפוש שלכם אחר החברה המתאימה לכם. חברת ניקיון היא חברה שנכנסת לבית שלכם או למשרד ולמקומות האינטימיים והחשובים לכם ולכן אתם חייבים לסמוך על החברה שמגיעה אליכם ועל העובדים שנכנסים אליכם לבית או לעסק. ישנם כמה קריטריונים אשר חייבים להתקיים כדי שאתם תרגישו בנוח להכניס אליכם למקום שחשוב לכם עובדי ניקיון וכמה קריטריונים לבחירה של חברת הניקיון.

קריטריונים לבחירת חברת ניקיון
חברת ניקיון מומלצת היא חברה אשר צריכה לענות על כמה קריטריונים ובהם:
·         המלצות – הקריטריון הראשון בבחירת חברת ניקיון הוא קבלת המלצות על החברה. את ההמלצות אפשר לקבל מחברים או חברות מסביב (במיוחד במקרה של עסקים שמחפשים חברת ניקיון). כמו כן אפשר לבקש מהחברה לשוחח עם לקוחות ממליצים ולקבל מהם חוות דעת על השירות ועל האיכות הניקיון.
·         התקשרות – אופן ההתקשרות מול החברה ומה שהיא יכולה להציע יכול לקבוע אם תהיו בקשר עם החברה או לא. ההתקשרות באה לידי ביטוי במה שהחברה מציעה לכם כמו למשל מה קורה במקרה שהעובדים לא מרגישים טוב ועוד.
·         עלויות – כמובן, יכולים להיות הבדלים בעלויות בין חברות הניקיון ואם יש פערי מחיר חשוב להבין ממה הם נובעים כמו למשל איזו אחראיות החברה נותנת וכיצד היא דואגת לעובדים שלה.




האחריות של חברת ניקיון מומלצת
עבודת הניקיון בעסק או בבית צריכה להיות קלה מאד אם אתם עובדים מול חברה מומלצת. החברה שנכנסת אליכם צריכה להציע לכם עובדים בכל מצב (ולמצוא עובדים חלופיים אם העובדים בחופשה מסיבה זו או אחרת) והיא חייבת לדאוג לעובדים שלה ולכבד את כל הזכויות הסוציאליות שלהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה