יום ראשון, 16 באוגוסט 2015

חדר שינה מעוצב – עשה זאת בעצמך



כל אחד רוצה ליהנות מחדר שינה מעוצב ומפנק. בעלי מקצוע רבים יכולים להיכנס ולעזור במשימה אבל ישנן פעולות רבות שאפשר לעשות לבד. כל אחד יכול לעשות שינויים קטנים או להתייעץ עם מעצב שיכין לו תכנית ראשונית ולממש אותה בעצמו ולצורך כך הוכנה רשימה מה אפשר לעשות לבד כדי להשיג חדר שינה מעוצב.

שינוי צבע הקיר
השינוי של הצבעים יכול להשפיע על התחושה האישית בכל חלל. כדי לשנות את צבע הקיר אפשר להחליט לצבוע את כולו ואפשר לבחור גם לשים טפטים בצבעים או דוגמאות ולהעניק לקירות מראה מרהיב ויוצא דופן.




שיפוץ הארון
כדי להשיג חדר שינה מעוצב חשוב מאד להתייחס לארון. הארון חייב להיות נוח מבחינת היכולת שלו להכיל את כל הבגדים והפריטים שלא יהיו זרוקים בחדר והוא צריך להתאים לנראות של חדר השינה כדי להשיג את המראה הנכון ביותר. מי שיש לו ארון אך הצבעים שלו לא מתאימים לחלל והוא לא רוצה להחליף אותו יכול לבצע צביעה של הדלתות, החלפת ידיות או שילוב של טפט שאותו אפשר לרכוש גם דרך האינטרנט.

תיקונים קטנים
חדר שינה שקירותיו מתפוררים, הצבע בו מתקלף או שהארונות בו שבורים ולא ממוקמים נכון הוא חדר שלא יכול להיות מעוצב ולכן חשוב לבצע את כל התיקונים הקטנים ואפילו לבד אם יש צורך.

תליית וילונות
נכון להגיד שרוב האנשים לא יודעים לתפור וילונות בעצמם, אך כדי להשיג חדר שינה מעוצב כדאי לחשוב על המרקמים בחלל, לחפש אחר וילון מתאים שיהיה נעים ולתלות אותו לבד. התליה עצמה לרוב לא מחייבת בעל מקצוע ומי שלא רוצה לצאת מהבית יכול למצוא גם באינטרנט וילונות מרשימים לרכישה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה