יום רביעי, 5 באוגוסט 2015

מכירת זהב



מכירת זהב היא דרך מצוינת להרוויח כסף ומתאימה כמעט לכל אדם, בלי קשר לרמת השכלתו הכלכלית. אפילו לא דרוש ידע בסיסי בהשקעות, מסחר קנייה ומכירה. היא מתאימה לכל אדם שיש לו זהב שאינו בשימוש. חלק גדול מהזהב שנמכר כיום בשוק של מכירת זהב הוא זהב שנקנה מראש, לצורך השקעה ומכירה בעתיד כאשר המחיר גבוה. לכן, אנשים רבים מתכננים מראש למכור את הזהב שברשותם. עם זאת, מכירת זהב אפשרית גם בלי התכוננות מראש. הרי לכל אחד מאתנו יש תכשיטים שאינם בשימוש. הם יכולים להיות ישנים, הרוסים, בלויים, לא שמישים – רק חשוב שיכילו מתכות יקרות. אין סיבה להשאיר את התכשיטים הישנים שמכילים זהב אצלנו, כשאפשר למכור אותם ולקבל כסף רב, בלי לעבוד או להתאמץ בכלל. 

איזה שימוש עושים בזהב שמכרנו?
אנשים רבים חושבים שהם לא יכולים למכור תכשיטים ישנים ולהרוויח, בגלל המצב שבו נמצאים אותם התכשיטים. אבל המחשבה הזאת לא נכונה בכלל. מכירת זהב שנמצא בתכשיטים היא לא כדי להשתמש בתכשיטים עצמם. המכירה היא כדי לעבד את התכשיט, ולהשתמש במתכות שלו לצרכים שונים. ממש כמו כשממחזרים בקבוקים, אפשר למחזר תכשיטים ולקבל עליהם כסף רב. אותו זהב שמופק מהתכשיטים לעיתים קרובות משומש ליצירת תכשיטים חדשים. עם זאת, רוב הזהב שמעובד כיום, משמש לתעשייה האלקטרונית. טלפונים ניידים, רכיבים אלקטרונים, אפילו האוזניות שלכם – מכילים זהב.

טיפים חשובים כשרוצים לעשות מכירת זהב
המכירה של הזהב שנמצא בידינו היא אמנם פשוטה, אבל יש כמה טיפים שאם ננהג כלפיהם נמנע בוודאות מנוכלים, ונוכל למקסם את רווחי עסקת המכירה:

  • ·      בדקו עצמאית את משקל ואיכות הזהב שברשותכם
  • ·       בצעו את העסקה כשמחיר הזהב גבוה יחסית
  • ·       מכרו רק לגורם מורשה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה