יום שישי, 9 בנובמבר 2012

חיפוש עבודה



כיצד מתכוננים לתהליך חיפוש עבודה?

זה עתה פוטרתם מעבודתם או התפטרתם מיוזמתכם? אתם כבר כמהים למצוא משרה חדשה מאתגרת ומעניינת במקום זו שזה עתה סיימתם? חשוב מאד לקחת בחשבון כי חיפוש עבודה הוא תהליך ומכיוון שהוא יכול לארוך בין כמה ימים לכמה שבועות, יש להיערך בהתאם על מנת לעבור אותו בשלום ובהצלחה כדי שבסופו של התהליך תוכלו באמת להתקבל לעבודה בתחום שרציתם ובתנאי העסקה ראויים שמתאימים לצרכים שלכם כמובן.

חיפוש עבודה מצריך התמקדות במטרה וכן השקעה של משאבים נפשיים ופיזיים וגם פיזור נכון של קורות החיים. מעקב אחר משרות חדשות, שמתפרסמות מדי יום, נחוץ על מנת לקצר את משך התהליך והכי חשוב, יש לזכור לשמור על רוח אופטימית וגישה חיובית במהלך כל תקופת חיפוש עבודה.

להחליט איזו משרה מחפשים במהלך חיפוש עבודה

התמקדות היא המשימה הראשונה. לפני שאתם מתחילים בתהליך חיפוש עבודה, החליטו בנכם לבין עצמכם מהי המשרה בה אתם מעדיפים להשתלב, נסו להבין מה לדעתכם יעניין אתכם לאורך זמן ומה השכר שאתם לא תהיו מוכנים לרדת ממנו. בנוסף, כדאי גם לשקול את המיקום שחשוב לכם ואת הרדיוס הגיאוגרפי שממנו לא תהיו מוכנים להתרחק. חשוב גם כי תזכרו, חיפוש עבודה היא הזדמנות נפלאה להתחיל מחדש ולנסות תחומי תעסוקה חדשים.


הכנת קורות חיים בתור משימה מקדימה לתחילת חיפוש עבודה

לאחר שגיבשתם את ההחלטות החשובות, הגיע הזמן לשקוד על הכנת קורות חיים. לפני שאתם מתחילים בכתיבה של קורות חיים, עשו סדר בתאריכים, היזכרו בכל התפקידים שביצעתם ותחליטו מה ברצונכם לכלול בקורות החיים ומה כדאי להשמיט. על מנת שקורות החיים יהיו אמינים, בסיום הכתיבה מומלץ לבדוק האם התאריכים נכונים ותואמים. בדיקת שגיות כתיב מקיפה תסיים את תהליך כתיבת קורות החיים ואתם מוכנים לצאת לראיונות העבודה.

הכנות לקראת ראיון עבודה

על מנת לעבור בהצלחה ראיונות עבודה אנו ממליצים להכין שיעורי בית מבעוד מועד. שיעורי בית אלה יכללו בדיקה אודות החברה וקריאה לגבי תחום פעולתה, התעניינות בתחום שבו היא עוסקת וקריאה אודות אנשי מפתח בחברה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה