יום ראשון, 25 בנובמבר 2012

שיקום הפה



כל הפתרונות של שיקום הפה
אין ספק, כי היום רפואת השיניים בכלל, והתחום של שיקום הפה בפרט, מעניק לכם יכולות התמודדות גבוהות במיוחד. בין אם חסרה לכם שן אחת או שהיא פגועה חלקית, ובין אם אתם זקוקים לשחזור של כלל השיניים שלכם - תוכלו לפנות לרופא שיניים מקצועי שיסייע לכם ויציע לכם מגוון של פתרונות לצורך שיקום הפה. עולה כמובן השאלה, איזה טיפול של שיקום הפה עליכם לעבור במקרה הספציפי שלכם.  החלטנו לפרט עבורכם כמה מהאפשרויות שעומדות לרשותכם רגע לפני שאתם משתרעים על כסא הרופא ומתחילים בתהליך של שיקום חלל הפה .

האפשרות הנשלפת של שיניים תותבות
אם מדובר על מחסור ברוב השיניים או בחלק רציף מסוים של שיניים בתוך הלסת שלכם, אחד מהפתרונות הוותיקים והיעלים ביותר של שיקום הפה הוא שימוש בשיניים תותבות. אלו מזוהות אמנם עם אנשים זקנים, אך גם צעירים שעברו תאונה או מחלה והשיניים שלהם נשרו יכולים לעשות בהן שימוש. חשוב להקפיד על טיפול מקיף בשיניים התותבות, ולשים אותן בתמיסה מתאימה, ע"מ שיישארו חזקות, וגם ימנעו מצבים של כאב או לחץ על הלסת .

הכנסה של כתרים וגשרים
במידה ויש מרווח בין השיניים שיש צורך לפתור או טיפול שורש שלאחריו יש לשחזר חלק מהשן, לרוב ייעשה שימוש בפתרון של כתרים וגשרים. אלו נחשבים לנפוצים מאד בתחום של שיקום הפה. כיום, נעשה שימוש נרחב גם במתכות שאינן אצילות, מה שמוריד באופן משמעותי את המחיר של הטיפולים הללו, ועדיין מעניק תוצאות טובות. השימוש במתכות אצילות עבור כתרים וגשרים, מומלץ אך ורק לסובלים מאלרגיות .

ומה עם השתלים ?
בשנים האחרונות, עולה המודעות בנושא של שתלים בשיניים תחת הקטגוריה של שיקום הפה. אין ספק, שמכל הפתרונות שהוצעו כאן הפתרון של השתלים הוא המתקדם ביותר והאיכותי ביותר שקיים כיום והוא אהוד על רוב המטופלים. מומלץ לפנות לרופא שיניים מקצועי שיבדוק את מצב הפה והלסת שלכם, ויוכל להסביר לכם את המשמעות של השתלים והתאמתם באופן ספציפי למצב הקיים אצלכם .



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה