יום שישי, 9 בנובמבר 2012

מתנפחים להשכרה



יש לכם אירוע משפחתי? פיקניק עם חברים ועם הילדים? יום הולדת לילד קטן? הפיתרון המושלם הוא ללא ספק מתנפחים להשכרה. כן, כן אתם בטח מכירים את המתקנים המתנפחים הפופולאריים מאוד על ילדים, ועכשיו הם יוכלו להיות הכוכב הראשי בחגיגה שלכם!

מתנפחים להשכרה – השקט שלכם



אתם רוצים לארגן יום הולדת לילד או הילדה הקטנים שלכם, הרבה אורחים אמורים להגיע למסיבה וכמובן גם החברים של הילד/ה שלכם.  איך תוכלו לשלב בין הרצון שלכם להיות עם בני המשפחה אותם אתם רואים רק לעתים רחוקות לבין הצורך להיות עם הילדים ולשמור עליהם? התשובה לכך פשוטה הרבה יותר ממה שאתם חושבים – מתקנים מתנפחים יחד עם מפעילים מקצועיים. 

כאשר אתם סוגרים עם אחת מהחברות להשכרת מתקנים מתנפחים תסגרו בחוזה שיחד עם המתקנים המתנפחים תישלח החברה גם את המפעילים שלהם. מדובר על אנשים, אשר מיומנים בהפעלת המתקן ולא פחות מכך מיומנים בעבודה עם ילדים. ברגע שליד כל מתקן יהיה מפעיל אזי אתם תוכלו לבלות זמן איכות עם המשפחה שלכם ולא תצטרכו להיות עסוקים במרדף אחרי הילדים. חשוב מאוד לתאם ציפיות לפני האירוע, על מנת שלא תופתעו ביום האירוע.


מתנפחים להשכרה – הבילוי הכייפי ביותר



המתקנים המתנפחים  נחשבים לאטרקציה המרכזית בכל מקום שהם נמצאים. אי אפשר להתעלם ממתקני ענק מתנפחים, שבולטים וקורצים לנו ולשחק בהם. אם בעבר היינו רגילים לראות מתקנים מתנפחים רק במקומות כמו לונה פארק או אירועים גדולים מאוד, הרי שכיום, תחום השכרת המתנפחים התפתח מאוד בישראל וניתן למצוא מתקנים מתנפחים מגוונים בשלל גדלים וצבעים. 

למעשה לא מעט מתנפחים להשכרה יכולים להיות ממוקמים בחצר הבית שלכם או אפילו בתוך הבית! הכל תלוי ברצונות והצרכים שלכם. המחיר הלא יקר הכרוך בהשכרה של מתקנים מתנפחים, בטח בהשוואה למה שאתם מקבלים, הפכה את המתקנים המתנפחים לכוכבים המרכזיים בכל אירוע. יש סוגים שונים של מתקנים מתנפחים, יש מתקנים מתנפחים המותאמים לילדים קטנים יותר ויש כאלו למבוגרים יותר. זה אחד היתרונות הגדולים של המתקנים המתנפחים – הורסטיליות שלהם היכולת שלהם להתאים לכל סוג של אירוע ולכל גיל.

מתנפחים להשכרה – ביטחון מעל הכל


הדבר החשוב ביותר הוא לשמור על הבריאות של המשתמשים במתקנים. לצורך כך עליכם לוודא על בעלי החברה להשכרת המתנפחים שכל המתקנים בטיחותיים ושכל המפעילים הינם מקצועיים ומנוסים. בצורה כזו תוכלו להבטיח את הצלחת האירוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה