יום שישי, 9 בנובמבר 2012

טנזניה



טנזניה – אפריקה במיטבה

אם אתם תרים אחר יעד מיוחד במינו לנסיעה הבאה שלכם לחו"ל אין ספק כי טנזניה היא אחד המקומות המתאימים ביותר להגדרה הזו ויכולה לספק לכם טיול של פעם בחיים ביעד יפה ומיוחד במינו.
קצת מידע על המקום - עיר הבירה של מדינת טנזניה היא דודומה ומעבר לגבולות היבשה של המדינה, שוכנים האיים זנזיבר, מאפיה ופמבה שגם כן משתייכים למדינת טנזניה. רוב התושבים של טנזניה הם דוברי אנגלית, כאשר השפה המקומית היא סווהילית. ההר הגבוה ביותר באפריקה  קילימנג'ארו ממוקם בשטחה של טנזניה והאקלים במדינה הנו טרופי באזורי החוף ומתון יותר באזורים האחרים של המדינה.

טנזניה עבור המטייל הישראלי

טנזניה היא בין היעדים הפופולאריים ביותר עבור הישראלים אשר מעוניינים בטיול באפריקה. יש במדינה הזאת הכול מהכול, טרקים מרהיבים ובעלי חיים ומאה ושלושים שבטים המאכלסים את טנזניה מספקים עושר תרבותי לחוקרי התרבות ההרפתקניים. בנוסף, חופים מרהיבים מספקים את נופי הגלויה בין המפורסמים ביותר בעולם. הפארקים המרהיבים של טנזניה שפרוסים לכל אורכה ורוחבה של המדינה מושכים מטיילים רבים וניתן לערוך בהם מגוון סוגים של טיולים.


אירועים ופסטיבלים של טנזניה

בטנזניה מתקיימים מגוון אירועים פסטיבלים וחגים במהלך כל השנה. פסטיבל התרבות של זנזיבר נערך בחודש פברואר ופסטיבל הקולנוע הבינלאומי ביוני. הפסטיבל המפורסם של טנזניה מווקה קודווה במאקונדוצ' מתרחש חודש יולי. בנוסף, יש גם פסטיבל האומנויות של באגאמויו ויום המוקדש לאיחוד טנזניה שנחגג בסוף ספטמבר.

התרבות של טנזניה

בזכות מאה ושלושים שבטים המתגוררים בשטחה של המדינה, טנזניה מאופיינת בתרבות שבטית בין העשירות והמגוונות ביותר בעולם כולו. במהלך טיולי הספארי ניתן לבקר בכפריהם של השבטים האלה ולחזות בסגנון החיים השבטי והייחודי שהחיים באזורים מסוימים של טנזניה עדיין מתנהלים על פיו. במהלך הביקורים באזורים בהם חיים השבטים של טנזניה, ניתן להכיר לא רק את התרבות המרתקת ואת דרך החיים האותנטית, אלא גם לחזות בטבע הפראי ובין היפים ביותר בעולם כולו. לסיכום, טיולי בטנזניה יכול לספק היכרות מעמיקה עם עוצרות הטבע המרהיבים ביותר של כדור הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה