יום שבת, 16 בפברואר 2013

פורטל אמא אדמה



פורטל אמא אדמה מציע לכם את כל המטפלים
מרגישים שאתם צריכים לפנות למומחים שיסייעו לכם? איזה בדיוק מומחים אתם צריכים? אפשר שאתם זקוקים לטיפול רפלקסולוגיה מקצועי. אפשר שאתם רוצים דווקא קריאה בכף היד, ואולי אתם בכלל זקוקים לטיפול לפי עקרונות הרפואה הסינית. בכל אחד מהמקרים הללו, פורטל אמא אדמה יוכל להיות לכם לעזר. פורטל אמא אדמה הוא הפורטל הגדול והמקיף בארץ למטפלים אלטרנטיביים.

מה הוא הטיפול האלטרנטיבי?
אבל איזה מטפלים אפשר למצוא בדיוק בתוך פורטל אמא אדמה ומה משותף להם? פורטל אמא אדמה מקפיד לאגד עבורכם את אנשי המקצוע במגוון של טיפולים אלטרנטיביים של רפואה משלימה, וטיפולי ניו אייג'. מדובר על תחומים שונים אשר מאמינים כי קיים בסופו של דבר קשר עמוק בין נפש האדם לבין גופו, וכי ישנם לעתים כוחות חיצוניים ופנימיים אשר האדם לא מודע להם, ואשר בסופו של דבר משפיעים על בריאותו הפיזית והנפשית של המטופל.

פורטל אמא אדמה

איך מוצאים באתר את מה שמחפשים?
על מנת למצוא את המטפלים המתאימים בתוך פורטל אמא אדמה אינכם צריכים להתאמץ כלל וכלל. ברגע שתיכנסו לקטגוריית המטפלים של פורטל אמא אדמה, אתם תוכלו מיד לזהות את החלוקה אשר אנו עורכים עבורכם. כלל המטפלים מחולקים לפי תחום ההתמחות המרכזי שלהם. בתוך כל תחום תוכלו גם לבצע חיפוש נוסף על פי המיקום הגיאוגרפי, כך שתוכלו למצוא מטפל בקרבת מקום המגורים שלכם בנוחיות רבה. באתר תוכלו למצוא את כל הדרכים ליצירת קשר עם הקליניקה של כל מטפל, ותוך זמן קצר תוכלו כבר לקבוע פגישה - והכל בעזרת האתר!

ומה עוד צריך לדעת?
מעבר לכך, חשוב לדעת כי בתוך פורטל אמא אדמה תוכלו למצוא מידע נוסף בתחום הטיפולים האלטרנטיביים, סדנאות הניו האייג', והרפואה המשלימה כמובן. האתר הייחודי והמקצועי הזה מאגד מאמרים מקצועיים בכל התחומים הללו, ומהווה מקור נהדר על מנת ללמוד יותר ויותר בתחומים השונים שבהם הוא עוסק, ולהבין מה עומד מאחורי הטיפולים השונים אשר מוצעים על ידי אנשי המקצוע הרבים אשר מפרסמים את עצמם בצורה יעילה דרך הפורטל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה