יום שבת, 23 בפברואר 2013

מרכזיה לעסקים



תקשורת בין אנשים
אחת מן הדרכים הטובות ביותר לספק שירות איכותי וראוי לקהל הלקוחות של כל בית עסק, ללא כל קשר לתחום הפעילות העסקית שלו, היא ללא כל ספק הנושא של מענה טלפוני ברמה גבוהה ביותר. במילים אחרות אנו מתכוונים למרכזיה לעסקים. מרכזיה לעסקים היא למעשה מערכת אלקטרונית אשר יוצרת תקשורת בין המנויים הפועלים בתוכה. זוהי מערכת שמאפשרת למקבל השיחה לזהות את המתקשר טרם המענה, מקלה על יוזם השיחה לאתר את היעד ואף מבצעת עדיפויות בין הקווים. על תכונותיה של המערכת נמנים גם שירותי מענה קולי, שיחה ממתינה ואפשרות של 'חטיפת שיחה' כאשר האדם אינו פנוי לתת מענה לשיחה נכנסת.

שיפור הקשר עם הלקוח
ארגונים גדולים וקטנים מתמודדים עם הצורך להעניק שירות אדיב ומהיר לקהל הלקוחות. מרכזיה לעסקים מקלה את התקשורת עם הלקוחות ומהווה פתרון לצורך הזה. באמצעות מרכזיה לעסקים ניתן לקבוע מערכת לניתוב שיחות, שמאפשרת ללקוח להגדיר את צרכיו טרם הגעתו למענה אנושי, כך שיוכל לקבל מענה מהאדם המתאים ביותר, באופן המהיר ביותר. המערכת מציעה מגוון פתרונות נוספים, כמו מענה קולי להשארת הודעות וכן זיהוי אוטומטי שמעלה את כרטיס הלקוח בפני הנציג לשם שירות אישי ומהיר יותר.


מתאים לכל עסק
לכל בית עסק יש עובדים ולקוחות. ההבדל בין העסקים השונים הוא בכמות, והבדל זה קיים גם בצורך בהקמת מרכזיה לעסקים. חברה המונה מספר עובדים בלבד זקוקה למרכזיה אנלוגית פשוטה, שמציעה מספר שלוחות מוגבל ושירותים שמאפשרים לה קשר רציף ויציב עם הלקוחות. ארגון בעל מספר רב של עובדים וקהל לקוחות רחב זקוקה למרכזיה גדולה ומורכבת שתסייע בניהול התקשורת הפנימית והחיצונית.

גם לעסק העצמאי
מרכזיה לעסקים שימושית גם בקרב בעלי העסק הקטנים ביותר – מנהל העסק העצמאי. גם אם אדם אחד בלבד מרכיב את העסק ופועל מביתו, מרכזיה לעסקים יכולה להקל עליו בתקשורת עם הלקוחות ובמצב כזה היא עשויה להיות אף חיונית יותר. מרכזיה כזו תסייע לו להישאר זמין גם כאשר הוא נמצא מחוץ לבית, לקבל הודעות לדואר האלקטרוני ולחסוך בעלויות התקשורת.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה