יום שבת, 16 בפברואר 2013

משרד רואי חשבון



תכנון פיננסי חכם באמצעות משרד רואי חשבון
תפעול פיננסי של כל בית עסק הוא ללא כל ספק תורה שלמה אשר יש ללמוד ולהכיר אותה על מנת לנהל את העסק בצורה הנכונה ביותר ולמקסם את הרווחים מן הפעילות העסקית בצורה הטובה ביותר שניתן בכל נקודת זמן שהיא. למשל, הקטנת ההוצאות על המימון וצמצום בהוצאות המס עומדים בבסיסו של תכנון פיננסי חכם. בדיקה וקיצוץ של העלויות דרושים לכל החברות אך בדיקת העלויות של הבנקים חשובה לא פחות.
את הבדיקה ניתן לעשות בצורה יסודית באמצעות משרד רואי חשבון ובעקבות הבדיקה, נציג משרד רואי חשבון גם ינחה את החברה כיצד לצמצם את העלויות של עמלות הבנקים על מנת שהדבר יסייע לניהול נכון של תזרים המזומנים.

בניית תזרים מזומנים באמצעות משרד רואי חשבון
לבניית תזרים מזומנים חשיבות רבה עבור התנהלות פיננסית תקינה. הדבר מצריך תכנון נכון של הוצאות העסק או יותר נכון של התזמון שלהן. ניהול נכון של הוצאות והכנסות יסייע בצמצום הריביות שהעסק ישלם לבנק ולשם כך יש בראש ובראשונה לבדוק האם האשראי שניתן לעסק על ידי הבנק תואם את צרכי העסק. בדיקה זאת קל לעשות באמצעות ביצוע המאזן של ההוצאות וההכנסות על ידי משרד רואי חשבון.

משרד רואי חשבון

כך תחסכו בהוצאות המס
הצורך בחיסון בתשלומי המס הוא חלק בלתי נפרד מתכנון פיננסי נכון לחברות. שירותי הייעוץ המקצועיים של משרד רואי חשבון יסייע לכם לעשות זאת נכון ויראה לכם היכן וכיצד תוכלו לקצץ בתשלומי המס על מנת לחסוך בהוצאות. הקטנת תשלומי המס ניתן להשיג בין השאר גם באמצעות ההוצאות המוכרות.

הקטנת שיעור המס באמצעות התאגדות החברה
שירות נוסף שמספק לחברות משרד רואי חשבון הוא שירות ייעוץ בנושא הגדרת החברה ושינויי הסטאטוס שלה. במקרים רבים, התאגדות עלולה להפחית את גובה המס. רכישת נדל"ן עסקי, הפקדות לקופות גמל ומשיכת משכורות, כל אלו ישתנו בהתאם לשינויים המבניים של החברה, ובמידה וכל השינויים האלו יבוצעו בשיתוף עם משרד רואי חשבון, תוכלו להשיג את ההוזלה המשמעותית ביותר וחיסכון אמיתי בהוצאות החברה. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה