יום שבת, 23 בפברואר 2013

עורך דין מקרקעין



עורך דין מקרקעין - מתמחה באמת בתחום המקרקעין
היום, אין פרט, גוף עסקי ותאגיד אשר לא שוכרים את שירותיו המשפטיים של עורך דין בעבור תהליך כזה או אחר, אישי וכלכלי בעל גוון משפטי כאחד. יחד עם זאת, היות וכל עורך דין מומחה בתחום כל שהוא, הרי שמן הסתם, די ברור הוא, כי יש לשכור שירות משפטי של עורך דין בהתאם לתהליך והמקרה בו מדובר באותה עת. למען המחשה, עורך דין מקרקעין מומחה באמת בתחום המקרקעין, אך בטח לא עורך דין בתחום הנזיקין או בתחום דיני העבודה לצורך הדוגמא.

קווים לדמותו של עורך דין מקרקעין ועוד פרטים חיוניים אחרים
ובכן, עורך דין מקרקעין בדיוק כשמו כן הוא, מתמחה בתחום המקרקעין על כל פניו וגווניו. בנוסף, עורך דין מקרקעין, וזאת בשונה מכל עורך דין אחר, הינו בעל מקצוע אשר ההתמחות שלו הינה אך ורק בתחום המקרקעין ומכאן עצם הייחודיות שלו. מבחינת תחומי התמחות, עורך דין מקרקעין מתמחה בכל הנושאים הבאים: עסקאות מכר וקומבינציה, היתרי בנייה, היטלי השבחה ועוד. 


רק עורך דין מקרקעין רשאי לנהל תהליכים ועסקות מקרקעין
דיני מקרקעין נחשבים לאחד מסוגי הדינים המשפטיים הסבוכים והמורכבים ביותר. לכן, רק עורך דין מקרקעין רשאי לנהל תהליכים ועסקאות מקרקעין. בין התהליכים והעסקאות האמורים ניתן למצוא את הבאים: השכרה, מכירה, רכישה ובנייה של נכסים מכל הסוגים, ליווי יסודי, כולל ומקיף של קבוצות רכישה, ניהול מו"מ ופיקוח על עבודות בנייה של קבלנים, התנהלות מול ועדות לבנייה ורשויות מקומיות ועוד. בדיוק כמו דיני מקרקעין, כך גם סבוכה ומורכבת עבודתו של עורך דין מקרקעין.

אין לבצע עסקת מקרקעין לפני שכירה של עורך דין מקרקעין מנוסה
ביכולתה של עסקת המקרקעין הפשוטה והזניחה ביותר להביא לחורבן כלכלי וסיטואציה משפטית בלתי הפיכה. לכן, אין לבצע עסקת מקרקעין לפני שכירה של עורך דין מקרקעין, עורך דין אשר מתמחה בבחינה מוחלטת של כל עסקת מקרקעין, סגירה 'הרמטית' של כל הקצוות שלה – והכי חשוב, התחלה, אמצע וסיום שלה ברמה הגבוהה ביותר מבחינה כלכלית ומשפטית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה