יום שבת, 16 בפברואר 2013

רואי חשבון



רואי חשבון - שירותים לעסקים קטנים
כל בית עסק זקוק לליווי של רואי חשבון מקצועיים ומיומנים ביותר על מנת לספק את כל המענה הנדרש מבחינה חשבונאית ואל מול רשויות המס כמובן. גם לעסקים הפועלים בהיקף פעילות מצומצם יותר, ניתן לומר כי רואי חשבון לעסקים קטנים הם כמו מכונאים לרכב שלכם. הם לא נוהגים בו, אבל הם ללא כל ספק יכולים לדאוג שהנהיגה תהיה בטוחה ותביא אתכם בשלום לאן שאתם רוצים להגיע.
רואי חשבון הם אנשי מקצוע שכל עסק זקוק להם כבר מתחילת הדרך, על אחת כמה וכמה עסק מתחיל וחדש. עסקים קטנים זקוקים לרואי חשבון טובים ומנוסים כדי לעזור לעסק לצמוח ולהצליח.
רואי חשבון

עסקים קטנים עובדים עם רואי חשבון עצמאיים
לעסקים קטנים אין שום סיבה לפנות למשרדים של רואי חשבון גדולים בתחילת דרכם. לא מבחינה כספית ולא מבחינה מקצועית. רואי חשבון פרטיים עצמאיים הם בהחלט מספקים בשלב זה וכאשר יגדל העסק תוכלו לחשוב מחדש. עבודה עם רואי חשבון היא חיונית לכל עסק והיא יכולה לחסוך לכם כסף רב בפתיחת העסק ובניהולו בשנים הראשונות.

רואי חשבון המתמחים בעסקים קטנים
רואי חשבון המתמחים בעסקים קטנים מכירים את כל דרכי הניהול של עסק קטן או בינוני ומכירים את כל הצרכים שלהם מבחינת הנהלת חשבונות, הגשת דוחות וכדומה. רואי חשבון מסוג זה יוכלו להדריך אתכם בתחילת ניהול העסק מבחינה פיננסית על מנת שלא תוליכו את עצמכם שולל. לעיתים יש בעלי עסקים הרוצים לראות מציאות מסויימת בעוד שהמציאות היא שונה לחלוטין ובמיוחד מבחינה כספית.

שירותים שונים של רואי חשבון לעסק קטן
רואי חשבון של עסקים קטנים פותחים תיקים ברשויות המס, מדווחים באופן שוטף לרשויות המס השונות, מגישים דוחות שנתיים, נותנים שירותי ניהול חשבונות (על פי הצורך) ומייעצים בכל הקשור להתנהלות הפיננסית של העסק. רואי חשבון לעסקים קטנים נותנים את כל השירותים הללו וגם יכולים לעזור לכם בהתנהלות השוטפת של העסק בכל הקשור לניהול הכספים ומימון העסק המתחיל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה