יום שבת, 3 בדצמבר 2016

פוליש לרצפה



חברות ניקיון רבות מציעות שימוש בחומרים שונים. לא תמיד אנו בקיאים בנושא ואין לנו את הידע לדעת האם השימוש הוא נכון ולא מסוכן.

ודאו שהמוצרים עם תקן
תחילה, כדאי לוודא שהמוצרים והחומרים בהם החברה משתמשת עומדים בתקנים של משרד הבריאות. לעתים החברות מנסות לחסוך ומשתמשות בסוגי חומרים לא ידידותיים שיכולים לגרום בפגיעה, בטח שמדובר בחומרים כמו אקונומיקה או פוליש לרצפה, ועוד יותר חמור המצב כאשר ילדים קטנים יתרוצצו עליה לאחר מכן. רבים מזלזלים בסכנה ובטוחים שהסטטיסטיקה לטובתנו ולא יקרה שום דבר, אך ניתן להפיג את החשש לחלוטין בעזרת בדיקה אחת קטנה.




שימוש נכון בחומרים
כשחברת ניקיון תבצע פוליש לרצפה, אם היא תעשה את זה בצורה לא נכונה ולא מקצועי היא עלולה לפגוע במרצפות. שימוש לא נכון באקונומיקה יכול להמית בטעות את הכלב או החתול שלנו שמתרוצץ בבית. גם אם החומרים מאושרים ועומדים בתקן חשוב להתרשם מהחברה והידע של המנקים שלעתים עלולים להיות צעירים ללא ניסיון וללא רקע ולו מינימלי בתחום ואז לא רק שנהיה חשופים לסכנות אלא העבודה תפגע ברכושנו ובדירתנו.

פגיעה בחוויית הניקיון
כשמדובר על ניקיון, ישנה התרגשות. ההתרגשות לראות איך הדירה שלנו תיראה לאחר ביקור חברת הניקיון, לראות את הרצפה מבריקה ומנצנצת. חוסר מקצועיות יכול להשליך על חוויה זו ויכול לפגוע ברצוננו להמשיך להשתמש בחברת ניקיון בעתיד. חוויה אחת רעה וטראומטית תגרום לנו לחוסר אמון טוטאלי בכל חברה שתוצע לנו ולכן חשוב מאוד לבחור אותה בקפידה, להסביר להם אם יש לנו רכוש מיוחד ואיך צריך להתייחס אליו. למשל, כשמדובר על פוליש לרצפה, חשוב שהחברה תדע מה הוא סוג הרצפה ובאלו סוג אריחים מדובר כיוון ששימוש בפוליש לרצפה לא נכון עלול לגרום נזק בלתי הפיך ומזעזע לנראות של הבית כולו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה