יום שבת, 3 בדצמבר 2016

הלוואה לרכישת רכב



כולנו מעוניינים ברכב פרטי משלנו שנוכל להגיע אתו למרחקים. אך רבים חוששים מהקנייה ומהכדאיות שלה שכן רכב עולה לא מעט. הלוואה לרכישת רכב ניתן לקבל מגופים שונים בתנאים נוחים אך לפני שנחליט על החלטה זו, אנו צריכים לחשוב טוב מה בדיוק אנו מצפים מהרכב שלנו.

רכב חדש אל מול רכב יד שנייה
הלוואה לרכישת רכב משתנות לפי סוג הרכב, האם מדובר על רכב חדש או רכב יד שניה. בדרך כלל יש תעריפים והסכמים אחרים לרכב חדש בגלל סכומו הגבוה שבדרך כלל מתחיל משמונים אלף שקלים ואילך. לחברות המוכנות להעניק הלוואה לרכישת רכב יש עסקאות לרכבים עד מאה אלף שקלים וממאה אלף שקלים. לעתים יש שוני האם מדובר ברכב יוקרה ואז ההלוואה היא לא מאה אחוז מימון, זאת אומרת לא כל סכום העסקה, אלא רק שמונים אחוזים ממנה, זאת בגלל הסכום הגבוה.




יתרונות רכב חדש
רכב חדש הוא בעצם הרכב אותו רצינו בדיוק. עולם הרכבים והשוק הגדול שנמצא לפנינו מאפשר את כל הסוגי הרכבים, גרמנים, אמריקאים, רכבי ספורט, משפחתיים, רכבי שטח ועוד. נוכל לבחור איזה צבע שנרצה, איזה אביזרים שנבקש, את הדגמים השונים והתכונות הדרושות: יותר בטיחותי, פחות מזהם וכולה. כולנו חולמים לקבל רכב חדש שיפעל ללא תקלות ולא יראה מוסך, שלא השתמשו בו עד שהגענו אליו. כמובן שטקס קריעת הניילונים לא פחות מרגש, אולי יותר מרגשת העובדה שמד הקילומטרים מראה "0.0". אמנם הלוואה לרכישת רכב יכולה להיות עם תנאים פחות טובים לרכב בעל סכום גבוה אך לעתים הבחירה משתלמת.

אז למה הרוב קונים רכב יש שנייה?
בגלל המחיר. המחיר נמוך יותר ורוב האנשים מסתפקים ברכב נחמד שייקשרו אליו עם הזמן ולא אחד לאחד כמו שרצו מלכתחילה. מה גם שהמחיר יורד משמעותית כשקונים רכב חדש וכשננסה למכור אותו הערך שלו יירד בהרבה מה שיביא להפסד לא קטן של כסף, בנוסף הלוואה לרכישת רכב יד שנייה היא פשוטה יותר ונוחה יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה