יום שבת, 10 בדצמבר 2016

עורכי דין ליטיגציה



השירות העיקרי של עורכי דין ליטיגציה הוא ייצוג בפני בית המשפט. ליטיגציה היא שם מקובל למקצוע הטיעון, אך עורכי דין עם התמחות מן הסוג הזה מציע עוד מגוון רחב של יתרונות רבים. השירות שלו מאפשר לייצג לקוחות בתחום המשפט הפלילי או האזרחי, ללוות את הלקוח מול ערכאות משפטיות שונות ובסופו של דבר להשתמש בידע ובניסיון שעומדים לרשותו על מנת לקצר את משך התנהלות המשפט. 

שירותי עורכי דין ליטיגציה כוללים גם ייעוץ כללי לפני הגשת תביעה או במסגרת גיבוש עסקת טיעון. עורכי דין ליטיגציה הינם אנשי מקצוע בעל ניסיון והכשרה, עם רקע משמעותי בתחום המשפטי. המעורבות של עורך הדין רלוונטית בכל תיק שאמור בסופו של דבר להגיע לדיון משפטי. כתוצאה מכך, עורך הדין מעורב גם בבתי משפט וגם בבתי דין. התפקיד של עורכי דין ליטיגציה בהקשר הזה הוא לדעת את סדרי הדין שעל הפרק ולהשתמש בהם כדי לייצג את הלקוח על הצד הטוב ביותר.

החשיבות של עורכי דין ליטיגציה עבור בתי המשפט
בתי המשפט בישראל מעודדים את המעורבות של עורכי דין ליטיגציה עם הסמכה רלוונטית. מבחינת בתי המשפט, המעורבות של עורך הדין היא דרך מצוינת לקצר את משך ההתנהלות המשפטית ולהקל על העומס. עורך הדין חוסך בהקשר הזה את הצורך בהקצאת אנשי מקצוע אחרים ובהתנהלות משפטית ארוכה. 

לסיכום, שירותי עורכי דין ליטיגציה כוללים ייעוץ משפטי והצגת טיעוני הלקוחות מול ערכאות שונות של בתי המשפט ובתי הדין. הוא יודע בדיוק כיצד להעלות את הטיעונים העיקריים ובאיזה אופן להשתמש בתקנות סדר הדין האזרחי כדי להגיש תצהירים, לסכם את טיעוני הצדדים ולהסביר על תקנות שלפיהן יש להגיש את הבקשות בכתב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה