יום רביעי, 28 בדצמבר 2016

קורס gmat - הרשמה

תמיד חלמתם על תואר שני במנהל עסקים? זה הזמן להירשם למבחן הקבלה אליו
כלל האוניברסיטאות הנחשבות אשר מציעות מסלול לתואר שני במנהל עסקים (MBA) דורשות כחלק מתהליך הקבלה ציון גבוה במבחן gmat. בין אם חלמתם על תואר שני בניהול נדל"ן, ייעוץ עסקי או מימון וחשבונאות – יהיה עליכם לעבור תחילה בהצלחה את מבחן ה-gmat. מדובר במבחן באנגלית אשר אורך כשלוש וחצי שעות, ומתנהל כולו באופן אדפטיבי מול מחשב. המבחן כולל ארבעה חלקים – כתיבה של שני חיבורים בנושא נתון, חלק של חשיבה משולבת, חלק כמותי-מתמטי, וחלק מילולי הבוחן את רמת הדקדוק ואת רוחב אוצר המילים שלכם.
למידע נוסף על קורס GMAT לחץ כאן.




קורסי הכנה למבחן ה-gmat הם הדרך האידיאלית להבטיח ציון גבוה
קורס gmat יאפשר לכם להתכונן בצורההמיטבית לקראת המבחן, ולוודא כי תחזקו את הנושאים בהם אתם זקוקים להכי הרבה תרגול ואכוונה. קורס gmat ברמה גבוהה יציע מגוון של חומרי לימוד בצורות שונות – החל משיעורים פרונטאליים, דרך שיעורי וידאו מוקלטים (שימושי במיוחד במקרה של החמצת שיעור), ועד מערכת ממוחשבת לתרגול בעיות וקבלת משוב. כמו כן, מאפשר קורס gmat להתנסות בפתרון בחינת gmat אשר זהה במתכונתה למבחן האמיתי, וכוללת הסבר ודרכי פתרון לכלל השאלות המופיעות בה.

כיצד לבחור מתוך מגוון המכונים שמציעים קורסי הכנה?
מגוון מכונים בארץ מציעים קורסי הכנה לבחינת ה-gmat, ועליכם לבחור רק קורס gmat שיקנה לכם את המעטפת האקדמית המקיפה ביותר. כמובן שמחיר הקורס משחק תפקיד בבחירת המכון, אולם ברור כי לא כדאי להתפשר על איכות ההוראה כאשר מדובר במבחן בעל השלכות רבות לעתיד האקדמי שלכם. לפיכך, הקפידו להירשם רק למכון בעל ניסיון של שנים בהכנה ספציפית למבחן ה-gmat, ואל תחששו לבקש המלצות או אזהרות מחברים ומכרים שכבר התנסו בכך בעבר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה