יום שבת, 3 בדצמבר 2016

מבחן GRE



הצלחה במבחן GRE – שלב ראשון בדרך ללימודים גבוהים בחו"ל
אם ברצונכם להרשם ללימודים גבוהים בארה"ב, בין אם מדובר בלימודי תואר שני או בלימודי דוקטורט, מרבית האוניברסיטאות המוכרות ידרשו מכם לעבור תחילה מבחן GRE. מבחן GRE מזכיר במבנה שלו את הבחינה הפסיכומטרית הישראלית, ומהווה כלי מרכזי בתהליך סינון המועמדים הרבים המעוניינים בלימודים אקדמיים ברמה הגבוהה ביותר. הכנה למבחן זה יכולה להיות תהליך מאיים המלווה בלא מעט לחץ – ולכן מומלץ להתחיל ולהתכונן אליו זמן רב ככל הניתן מראש. 




יכולות מילוליות ויכולות כמותיות – צריך "קצת מהכל" כדי להצליח במבחן
מבנה מבחן GRE מורכב משלושה חלקים – חלק ראשון של כתיבה אנליטית, ולאחריו שני חלקים של חשיבה כמותית וחשיבה מילולית. באופן שאיננו מפתיע, המבחן כולו מועבר בשפה האנגלית. לכן, גם אם יכולת הביטוי שלכם בעברית הנה יוצאת מן הכלל – עליכם להקפיד ללטש גם את כישורי הניסוח והכתיבה המהירה באנגלית תקנית וגבוהה. בדומה, חשוב להרחיב את אוצר המילים באנגלית ולוודא כי הוא כולל ביטויים ממשלב לשוני גבוה אשר תואם את הדרישות האקדמיות הקפדניות. לבסוף, אם גם אתם סובלים ממעט "חרדה מתמטית", זה הזמן להתחיל להיזכר בפתרון בעיות בסיסיות בחשבון וגיאומטריה.  

קורסי הכנה למבחן GRE יבטיחו כי תביאו לידי ביטוי את כלל היכולות שלכם!
חלק מהאנשים בוחרים ללמוד באופן עצמאי למבחן GRE, ומסתפקים ברכישה של ספרי הכנה ותרגול מהאינטרנט או מאחת החברות הפועלות בתחום. כדי להבטיח את ההצלחה המקסימלית במבחן שעשוי לקבוע את המשך דרככם האקדמית – אנו ממליצים שלא לקחת סיכונים ולא להתפשר על איכות ההכנה שלכם. הירשמו עוד היום לקורס הכנה למבחן GRE, והבטיחו לעצמכם ליווי תומך ושוטף בתהליך הלמידה. מבחן GRE אולי נראה מעט מאיים כעת, אולם בעזרת הכנה מקיפה ורחבה על ידי טובי המומחים בתחום – ההצלחה מובטחת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה