יום ראשון, 2 בפברואר 2014

ניהול סיכונים בארגון



בעידן של ימינו אתם לא יכולים לנהל ארגון גדול ולא לבצע ניהול סיכונים בארגון, כי היום זה כבר ברור שרק מי שיבצע ניהול סיכונים בארגון יוכל להכין את עצמו לכל מצב. זה בכלל לא משנה במה הארגון שלכם עוסק ואיזה שירות הוא נותן לאנשים, וזה אפילו לא משנה אם מדובר על ארגון ממשלתי או על חברה פרטית, כי מה שחשוב זה להתכונן לבאות.

איזה סיכונים עלולים להיות בארגון?

ניהול סיכונים בארגון מתייחס לכל אותם המקרים שאתם לא יכולים לצפות מראש, ויש אין ספור דוגמאות לכך אשר יכולות להשפיע על הארגון כולו. מה קורה כשאחד מהעובדים מועל בכספים וגורם להפסדים גדולים במיוחד? או מה תעשו אם כמה עובדים שלכם יעברו תאונת עבודה, יהיה עליכם לשלם להם וגם להעסיק מחליפים? כל המקרים האלה, ועוד רבים אחרים, נכנסים להגדרה של ניהול סיכונים בארגון, ובהחלט כדאי לכם להעמיק בנושא הזה. 

איך מנהלים סיכונים בימינו?

ממש כפי שעושים הרבה דברים אחרים בעידן שבו אנו חיים, גם כאשר מדברים על ניהול סיכונים בארגון ניתן לראות שאפשר לעשות זאת בעזרת תוכנות שונות. מעבר לכך שיש סדנאות בתחום ויש דרכי חשיבה שאפשר לאמץ, יש גם עניין של אחריות אישית שכל אחד צריך לגלות, כי אם תדעו את התיאוריה בלבד זה לא יהפוך את העניין למעשי.

קבלו עזרה מהמומחים 

אם אתם לא רוצים שהארגון שלכם, או העסק, יגיע למצב שבו אין לו תשובה על תרחישים שונים, כדאי שתכינו את עצמכם לכל מצב. מומלץ לפנות אל המומחים בתחום כדי לקבל עזרה בכל מה שנוגע לניהול הסיכונים, כי רק כך תוכלו לדעת שהארגון שלכם מוכן עם תשובה מדויקת לכל מצב שעלול לקרות.  



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה