יום שבת, 8 בפברואר 2014

דלתות עץ



דלתות עץ או דלתות ביטחון? זאת השאלה!

בונים בית חדש? משפצים את הדירה הקיימת? אתם וודאי כבר מתלבטים לגבי דלתות הכניסה המתאימות לכם ביותר. דלתות הכניסה הנפוצות ביותר הן דלתות עץ ודלתות ביטחון, ומאמר זה יתאר בפניכם את היתרונות של כל אחת מהדלתות הללו, כדי שתוכלו לבחור את הסוג האידיאלי עבורכם.



דלתות עץ לבתים פרטיים ודלתות ביטחון לדירות בבניין קומות

דלתות עץ בדרך כלל מתאימות לבתים פרטיים, שמוקפים גינה, בשל האופי הטבעי והאותנטי של העץ, שמזוהה מאוד עם הטבע ושיוצר בבית אווירה חמימה וכפרית. דלת כניסה מעץ בבית פרטי המוקף בגינה חביבה לא רק תשתלב היטב עם הסגנון העיצובי של הבית, אלא גם תהיה מרשימה מאוד ותפתח לכל הבאים והמבקרים צוהר אל פנים הבית מבחינה עיצובית. לצד נפלאותיהן של דלתות העץ יש לזכור, כי העץ הוא חומר שניזוק בעת מגע ממושך ישיר עם השמש, ולכן בתים פרטיים, שהכניסה שלהם פונה לכיוון מערב או דרום ייטיבו לעשות אם לא ירכשו דלתות עץ או אם ימנעו מגע ישיר של השמש עם הדלת באמצעות התקנת פרגולה או חיפוי אחר.
דלתות ביטחון מותקנות בדרך כלל בדירות בבניינים, גם בשל ההגנה המקסימאלית שהן מספקות, וגם מכיוון שהפלדה ממנה עשויות מרבית דלתות הביטחון מתכתבת היטב מבחינה עיצובית עם הבטון ממנו עשוי הבניין, כך שהם משלימים זה את זה, ויוצרים לבניין מבחינה חיצונית מראה רציני, קר ואפילו מנוכר.

לכל כלל יש יוצא מן הכלל

למרות האמור לעיל, ישנם דיירים המתגוררים בבתים פרטיים שמעדיפים להתקין דלת ביטחון בכניסה ולא דלת מעץ, ולהיפך. הבחירה בסופו של דבר צריכה להיות מונעת גם משיקולים של העדפה אישית של החומר ממנו מיוצרת הדלת, ולא רק משיקולים של מה נהוג על-ידי הרוב.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה