יום חמישי, 27 בפברואר 2014

אמנות מס



כיצד לבחור עורך דין אמנות מס מקצועי?
מעוניינים להרחיב את הפעילות העסקית שלכם אל מעבר לים? חוששים שמא יהיה עליכם לשלם מס כפול? אתם וודאי זקוקים לייעוץ משפטי של עורך דין אמנות מס, שידריך אתכם, וייתן לכם עצות פרקטיות.
כיצד תמצאו את עורך הדין המתאים לכם? כמה טיפים לפניכם.



טיפים לבחירת עורך דין אמנות מס
  1. עורך דין אמנות מס חייב להיות לא רק בעל השכלה משפטית, אלא עם רקע בדיני מס ועם הבנה של הסביבה העסקית. אם עורך הדין אינו מתמחה בנישה זו, הוא לא יוכל להיות לכם לעזר רב, ואתם לא תצליחו לקבל ממנו תשובות לכל השאלות הבוערות לכם.
  2. רצוי שעורך הדין שלכם יעסוק בכמה שפחות תחומים משפטיים במקביל. המשפט "תפסת מרובה לא תפסת" רלוונטי מאוד גם לעולם המשפט, ולכן אם עורך הדין שלכם מתעסק בו זמנית בתיקים רבים מתחומי משפטי שונים, סביר להניח שרמת הידע שלו בכל אחד מהם היא לא מספקת.
  3. עורך דין אמנות מס, כמו עורך דין בכל תחום אחר, חייב להיות זמין אליכם בכל עת. לכן, רצוי שלא תפנו למשרד עורכי דין גדול במיוחד, שכל אחד מעורכי הדין שעובדים בו עמוס עד מעל לראש בתיקים.
  4. בהמשך לאמור לעיל, אם עורך הדין ייסרב לתת לכם את מספר הסלולרי האישי שלו, המשמעות היא, כי יהיה לכם מאתגר מאוד להיות איתו בקשר רציף, ולכן יכול להיות ששווה לכם לחפש עורך דין אחר.

לבדוק את הכימיה שתיווצר עם עורך הדין
  1. עורכי דין רבים מציעים פגישת היכרות לא עלות. נצלו את הפגישה הזו כדי "לתהות על קנקנו" של עורך הדין עימו יצרתם קשר טלפוני, ובדקו האם נוצרת ביניכם כימיה. עליכם להרגיש בטוחים לשאול את כל מה שחשוב לכם לשאול לכם, ולהרגיש שאתם מקבלים מענה משביע רצון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה