יום שני, 24 בפברואר 2014

מידע שימושי לקראת טיול מאורגן להודו



מי שנוסע להודו במסגרת טיול מאורגן נהנה מהדרכה מלאה וליווי בכל האתרים הבולטים של המדינה. עם זאת, ישנו מידע שימושי אותו חשוב להכיר על מנת למצות את פוטנציאל הביקור. בראש ובראשונה רצוי להתייחס אל עניין הויזה. 
 
כניסה להודו מצריכה אשרת כניסה בתוקף. יש שני סוגי ויזה, ויזת תייר וויזת עסקים, כאשר הסוג הראשון הוא המתאים יותר עבור טיול מאורגן להודו. בנוסף, ויזת תייר תקפה לכניסה אחת למדינה בעוד ויזת עסקים תקפה למספר בלתי מוגבל של כניסות ויציאות למשך שנה אחת בלבד. הבדל אחר הוא בתעריפים עבור הויזה, אשר אותה ניתן לבקש במסגרת משרד הנסיעות או באמצעות חברת נסיעות מורשית. שגרירות הודו אינה מנפיקה ויזה באופן ישיר וחשוב להקפיד על כך שכל הטפסים יהיו מקוריים וחתומים במלואם על ידי המבקש. משך תהליך קבלת הויזה עבור טיול מאורגן להודו עומד על 3-7 ימי עבודה בסך הכל.


חיסונים ותרופות
אין צורך לחשוש לפני שמצטרפים אל טיול מאורגן להודו. כיום מתקיימים טיולים אלו בתנאים סניטריים מצוינים, לרבות התאמה לצרכים של תינוקות, ילדים ובני נוער. רצוי לברר במרפאת החיסונים לנוסעים לחו"ל של משרד הבריאות האם דרוש חיסון לאיזור מסוים, ואיזה. החיסונים השכיחים הם נגד צהבת A או B ונגד טיפוס הבטן. בחלק מהמקרים מומלץ גם לעבור חיסון נגד קדחת המח הצהובה והיפנית. 

את החיסונים לקראת טיול מאורגן להודו ניתן לבצע במרפאות משרד הבריאות, בקופות החולים או דרך בתי החולים השונים. כדאי לבדוק את החיסונים הקיימים בפנקס החיסונים ולהגיע איתו אל קופות החולים. המלצות אחרות הן להימנע ממאכל בדוכני רחוב ולהתייעץ עם המדריך של טיול מאורגן להודו לגבי מסעדות מקומיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה