יום רביעי, 24 בפברואר 2016

לופט למסיבה שלכם



מסיבות בתוך לופט הם האופנה האחרונה שהגיעה אלינו מרחבי תבל, וכבשה בסערה רבה את חיי הלילה והבליינות במדינת ישראל. האווירה, העיצוב וכן המחיר האטרקטיבי – כל אלה הופכים את הלופט ליעד מועדף עבור מגוון נרחב של אירועים החל בבר או בבת מצווה וכלה במסיבת רווקים או רווקות. על מנת שתוכלו ליהנות מאירוע מושלם, אשר תואם את הצרכים ואת הציפיות שלכם, ובו זמנית לכבד את בעל הנכס, נהוג לחתום חוזה כאשר משכירים לופט לאירוע, בו מעוגנים פרטי העסקה. צברנו עבורכם כאן מבחר סעיפים אשר צריך לשים לב אליהם בחוזה, כדי שתחתמו בתחושה טובה ותוודאו שהשירות שתקבלו הוא הכי טוב שאפשר לקבלו. במידה ואתם שמים לב בחוזה שאתם מקבלים מבעל הלופט שאחד מהסעיפים אינו קיים, אנא תבקשו מבעל הלופט, להכניס אותו לחוזה ביניכם.




סעיפים שאמורים להיות בתוך חוזה של לופט -
* תנאי ביטול – עליכם לשים לב לתנאי הביטול בחוזה. במידה וחתמתם על החוזה ואתם מעוניינים לשנות או לבטל את התאריך מסיבה מסוימת, קחו בחשבון שיגבו ממכם דמי ביטול. יחד עם זאת, שימו לב שדמי הביטול הוגנים הם. כמו כן, שימו לב כי יש בחוזה סעיף אשר מציין במדויק כמה זמן מראש ניתן לבטל את האירוע, אם בכלל, ומאיזה מועד כבר לא ניתן בכלל לבטל וייגבה מכם הסכום המלא של האירוע.

* שריון תאריך – כולם מעוניינים לחגוג בתוך לופט, ויש ימים מסוימים יותר מועדפים, לרוב סוף השבוע. בעת החתימה על החוזה בעל המקום מתחייב כי התאריך שמור לכם ולאירוע שלכם והוא אינו יכול לשנות אותו.
* הציוד בתוך לופט – השכרת המקום כוללת את המתקנים והאטרקציות השונות. ג'קוזי, בריכה, שולחנות סנוקר ופוקר, מערכות קריוקי, ספות, ציוד בר וכדומה. יש לשים לב לסעיף העוסק בסכום שייגבה על נזק ישיר ללופט ולתכולתו.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה