יום ראשון, 28 בפברואר 2016

קבוצת ענבל אור



כאשר מעוניינים לרכוש מקרקעין מקבוצת יזמים כמו למשל מאת קבוצת ענבל אור, מאמר זה יתמקד באישור עקרוני למשכנתא. קבוצת ענבל אור במשך שנות קיומה ניהלה כעשרים פרויקטים מגוונים בהם בנתה למעלה מאלף יחידות דיור באזורים – גבעתיים, רמת גן וכן תל אביב. תוך כדי תנועה, בתהליך ולפני כניסה למשא ומתן על הסכם מכר, ישנה חשיבות מכרעת על קבלת אישור עקרוני למשכנתא. ישנה חשיבות לתיאום פגישות עם לפחות שניים שלושה בנקים, לאחר ידע, בקיאות והבנה של מגוון המסלולים המוצעים באמצעות הבנקים ומשמעות המסלולים מהיבטי התנודתיות, ריביות, החזרים, קנסות על פירעון מוקדם וכדומה, כדי שלא תצטרכו להתעסק לשווא בעתיד עם מחזור משכנתא. המטרה הינה לקבל אישור עקרוני לפני הרכישה לפחות משניים שלושה בנקים לאחר משא ומתן אפקטיבי כאשר תדרשו מכל בנק לשפר את התנאים של הבנק הקודם, עד למקסום התהליך והתנאים שתקבלו.

איתור נכס מתחת למחיר השוק -

איתור נכס מתחת למחיר השוק ייצר עבור ההשקעה רשת ביטחון משמעותית להצלחת העסקה. על מנת לאתר נכסים מתחת למחיר השוק, בדרך כלל יידרש המשקיע לפעול בדרכים לא קונבנציונליות, כמו למשל – מערכות יחסים מתוגמלות עם אנשי מקצוע בתחום, כינוסים, השתתפות במכרזים, התמודדות עם נכסים עם בעיות וכיוצא בזה. למשקיעים רציניים, עקביים וחרוצים, כמו קבוצת ענבל אור, אשר מעוניינים לייצר רווחים מעבר למקובל בשוק, זה יהיה תנאי יסוד לכניסה לעסקה.

חתימת חוזה מכר -

לאחר שבחרתם עורך דין אשר מתמחה בנדל"ן שקיבלתם עליו המלצות וילווה אתכם במסגרת התהליך. העורך דין יבצע את הבדיקות הרלוונטיות טרם הרכישה, ירשום עבורכם הערת אזהרה, יקבל את האישורים הנדרשים להמשך העברת הכספים וידאג בסופו של התהליך לרשום את הנכס על שמכם. בחירת עורך דין רציני ומקצועי לעשייה בנדל"ן הינה קריטית לתהליך יעיל ומיטבי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה