יום רביעי, 24 בפברואר 2016

יעוץ משכנתא בשבילכם



אם אתם מעוניינים לרכוש דירה, מן הסתם אתם בוודאי שתצטרכו לקחת משכנתא כמו רוב הזוגות במדינת ישראל. משכנתא הינה ההלוואה הגדולה ביותר שתיאלצו לקחת בימי חייכם ואתה תיאלצו לחיות במשך שנים ארוכות, למשך כמה עשורים. בדומה לסוגים שונים של עסקאות, ניתן לבצע בחירות מושכלות יותר ובחירות מושכלות פחות בנטילת המשכנתא שלכם, יעוץ משכנתא שאותו תיקחו יכול לחסוך לכם סכומים משמעותיים ניכרים ביותר ולהוריד מעט מהנטל הכלכלי הכבד של ההלוואה הכי גדולה שתיקחו אי פעם במהלך החיים שלכם. יעוץ משכנתא נחשב לתחום דינמי ומשתנה, אשר מושפע, כמו השוק אשר אליו הוא מתייחס, מכל מיני תנודות. יועץ משכנתא איכותי אמור להכיר את השוק על כל היבטיו, ולהיות מעורה בפרטים אשר מוצעים על ידי הבנקים והחברות הפיננסיות השונות. באותה מידה, אין תחליף לניסיון בתחום יעוץ משכנתא. רצוי מאוד שקורות החיים של הגורם המייעץ יכלול עסקאות רבות אשר בהן הוא עזר לטוות אותן. הגם כי יעוץ משכנתא נחשב לתחום צעיר במדינת ישראל, הרי שכל שנת ניסיון לרוב משפרת את ניסיונו של יועץ המשכנתאות.




האם כדאי לבחור בחברה ליעוץ משכנתאות או ביועץ משכנתאות פרטי?
עיקר ההתלבטות נובע בין החברות הגדולות שטומנות בחובן הרבה יועצי משכנתאות, לבין יועץ משכנתאות פרטי. מצד אחד – הבחירה בחברה גדולה תציע לכם מגוון של כוח אדם מרשים ומפתה, עם אפשרות להתאמה אידיאלית עבור הצרכים שלכם. כמו כן, לחברה גדולה בוודאי יש קשרים רבים שיכולים רבות לסייע לכם. 

מן הצד השני – מי שתומך ביועץ פרטי למשכנתאות בוודאי יציין את היחס האישי והליווי לכל אורך התקופה שלא בהכרח מאפיין כל חברת יעוץ משכנתא. יועץ פרטי משכנתאות יכול להקדיש את מלוא תשומת הלב אליכם והשקעה זאת יכולה להוות את ההבדל בין עסקה מוצלחת לכישלון מפואר.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה