יום רביעי, 24 בפברואר 2016

לימודי קולנוע



אם גם אתם מחסידיה של יצירת הקולנוע האיכותית ורואים את עצמכם מגשימים את עצמכם בתחום, עליכם להירשם אל לימודי קולנוע וללמוד מהמומחים המובילים בתחום אשר כוללים את מיטב המרצים כמו גם דמויות מפתח בעולם הקולנוע, את כל הסודות שבזכותם תוכלו להשתלב באופן מוצלח בתפקיד שעליו חלמתם. המכללה מציעה לכם מגוון התמחויות ייחודיות בעולם הקולנוע מתוך הבנה כי רק ידע כללי בתחום כבר אינו מספיק והסטנדרטים הגבוהים שאותם מציב עולם הטלוויזיה והקולנוע כיום מחייבים את אלו הנכנסים אל התחום להצטייד בכלים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר. המכללה מהווה כמרכז מוביל בכל הקשור ללימודי אומנות ובתוך כך כמובן אומנות היצירה הקולנועי והטלוויזיונית. המכללה מחזיקה ברשותה את הציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר לשימושם של הסטודנטים, אשר בו הם יכולים להשתמש במהלך לימודי קולנוע כחלק אינטגרלי מהקורסים הנלמדים וללא תשלום נוסף. את הקורסים הנלמדים אשר מועברים במכללה ניתן לשלב עם מסלול לימודים BA וכך לשלב לימודי תואר במדעי הרוח או לחילופין במדעי החברה וכן תעודת הוראה וכך לצאת לשוק עם תואר אקדמי ובד בבד עם מקצוע אמתי ביד. 




הכל מתחיל ונגמר בלוקיישן -
במהלך לימודי קולנוע וטלוויזיה, הסטודנטים לומדים את חשיבות הלוקיישן שיכול להפיל או להרים סרטים שלמים. הלוקיישן הינו פרמטר מהותי בעת הפקת כל סרט או סדרה ומותנה לא רק בתסריט, אלא גם במדיום שבסופו של דבר יוקרן. על אף שישנם יוצאים מן הכלל, סרטים בדרך כלל כוללים מספר נרחב של לוקיישנים, בין אם באולפן ובין אם בסט צילומים פנים בלוקיישן ובין אם בחוץ.

לעומת זאת, במרבית המקרים, צילומי סדרות טלוויזיה נעשים במספר מצומצם של לוקיישנים. ישנן אף סדרות אשר מצולמות כולן באולפן צילומים אחד, המחולק לכמה מתחמים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה