יום רביעי, 24 בפברואר 2016

עורך דין תאונות עבודה - ייעוץ



אם נפגעתם בתאונות עבודה רק עורך דין תאונות עבודה אשר ייצג אתכם עשויה להיות השפעה משמעותית בדבר מימוש ומיצוי הזכויות שלכם. תאונת עבודה עשויה לגרום לפגיעה בלתי הפיכה אשר מלווה לעתים באובדן כושר עבודה ואף בנכות עם הגבלה תפקודית אשר גורמת לשינוי כל אורחות חייו של הנפגע. על כן לא ניתן להדגיש מספיק את הצורך בפנייה אל עורך דין תאונות עבודה אשר יוכל לייצג את האינטרסים של הנפגע בצורה נאמנה ולפעול למימוש מלוא זכויותיו של הנפגע בגין תאונת עבודה. ייצוג ראוי והולם בתביעות תאונות עבודה יכול להשליך בצורה משמעותית מאוד על הזכאות לפיצוי, גובה הפיצוי, התגמולים שישולמו על ידי ביטוח לאומי וכיוצא בזה. עורך דין תאונות עבודה מנוסה יידע לבנות את התיק בצורה מתאימה, כדי להשיג עבור הנפגע פיצוי אופטימלי ובכלל זה תשאול הנפגע, בירור העובדות הרלוונטיות, איסוף כל המסמכים הנדרשים, טיפול בבירוקרטיה  לרבות מילוי טפסים והגשתם, איתור עדים, הכנת התשתית הרפואית אשר תאפשר קביעת אחוזי נכות, הכנת תביעה ראויה, וכמובן ייצוג בבתי המשפט, בבתי הדין ובוועדות הרפואיות מטעם הביטוח הלאומי.




מה כדאי לבדוק לפני שבוחרים עורך דין תאונות עבודה?
לפני שבוחרים עורך דין תאונות עבודה, מומלץ לברר מה מידת הוותק שלו והניסיון שלו, מה מידת הניסיון שלו בתחום הספציפי של נפגעי עבודה ובכמה נפגעי עבודה הוא טיפל, באיזה סוג תאונות עבודה הוא טיפל, באילו תחומים נוספים הוא עוסק עורך דין תאונות עבודה – מה הן הצלחותיו, מאמרים שכתב, פסקי דין של המשרד וכדומה.

כמו כן, מומלץ לבדוק האם עורך דין תאונות עבודה עוסק הן בתביעות מול ביטוח לאומי והן בתביעות נזיקין, כדי שכל התביעות, העשויות להשליך אחת על השניה, ירוכזו על ידי אותו בעל מקצוע.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה