יום שבת, 5 במרץ 2016

מכירת זהב במזומן



3 דברים שכדאי לשים לב אליהם

מכירת זהב במזומן היא פעולה פשוטה מאד שרבים בוחרים לעשות אותה. למעשה, יותר אנשים מכפי שנהוג לחשוב מחזיקים בביתם זהב שאין לו כל שימוש והם בוחרים להפוך אותו לכסף מזומן ביד ובאם אתם רוצים להצטרף אליהם כדאי שתשימו לב לנקודות הבאות.
1.      בדקו מראש את ערך הזהב
כדאי שתדעו כי ישנו ערך לזהב ולמעשה הערך שלו יכול להשתנות מדי יום. מבט קצר באינטרנט יגלה לכם מהו הערך של הזהב ביום בו אתם מגיעים לבצע מכירת זהב במזומן וידע זה יכול להיות רווחי מאד עבורכם. אם מציעים לכם מחיר שונה משווי הזהב באותו יום יהיה עליכם לשקול אם העסקה טובה עבורכם או לא.
2.      שימו לב לבדיקה של הזהב
עסק אשר רוכש זהב צריך להיות מקצועי ולבצע בדיקה מקיפה שלו. מכירת זהב במזומן דורשת כמה בדיקות ובהן בחינה מה שווי הזהב (אם יש לכם הוכחה לשווי הזהב יכול להיות שהוכחה זו תהיה מספיקה), מה המשקל של הזהב ומה מידת הניקיון שלו. כלומר, יכול להיות שמדובר בתכשיט שהוא לא כולו עשוי זהב או זהב אחיד ואז יש לבחון כמה מתוך הזהב שווה את הערך המדובר.

3.      קבלו תשלום במזומן בלבד
מכירת זהב במזומן כשמה כן היא, מכירה של זהב כשהתמורה היא מזומן ביד ולא כל אפשרות תשלום אחרת. אתם צריכים לקבל תמורה בעד הזהב שלכם וצ'ק או הבטחה עתידיים לא נחשבים לתשלום. אם מציעים לכם תשלום בכל דרך אחרת יהיה עליכם לחשוד בכך וזאת אלא אם מדובר בסכום גדול מאד ואז יש למצוא את הפתרון הנכון ביותר לקבל את התשלום מיד עם מסירת הזהב (כמו למשל העברה בנקאית או אמצעי בטוח אחר).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה