יום שבת, 26 במרץ 2016

תאונות תלמידים



תלמידים אשר לומדים במדינת ישראל מבוטחים בפוליסה מסוג תאונות אישיות. כל תלמיד אשר נפגע בתאונה מבוטח עשרים וארבע שעות ביממה, גם אם התאונה התרחשה מחוץ לכותלי בית הספר ומחוץ לשעות הלימודים, גם אם תאונות תלמידים התרחשו בגן, בפארק, בחוץ לארץ או בכל מקום אחר מחוץ לבית הספר. במסגרת פוליסה זו הנתבע יכול לתבוע את חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח תאונות אישיות וישולם לו פיצוי כספי. הפוליסה כוללת מספר כיסויים כלהלן – 



הכיסויים אשר אותם כוללת הפוליסה -
* נכות מתאונה – הסכום המרבי הינו שלוש מאות וארבעים אלף ₪ ל- מאה אחוז נכות. כלומר – לכל עשרה אחוז ישתלם סך של שלושים וארבעה אלף ₪. בנכויות גבוהות ניתנת האפשרות לקבל מענק חומרה בגובה של חמישים אחוז נוספים מגובה הפיצוי המרבי שצוין לעיל, כך שסך כל הפיצוי יכול להגיע לסכום של חמש מאות ועשר אלף ₪ בגין נכות.

* מוות מתאונה – במקרה כזה ישולם להורי התלמיד סך של מאה שלושים אלף ₪.

* כיסוי להורים בתנאי שנפגעו במהלך פעילות המוסד החינוכי שבו לומד התלמיד – טיול, חוג, אירוע, הרצאה וכדומה. מאה ועשרים ושבעה אלף ₪ במקרה של מוות ושלוש מאות ארבעים אלף ₪ במקרה של מאה אחוזי נכות.

* אי כושר – סך של שמונים וחמישה ₪ ליום, החל מהיום השישי בו נעדר הנפגע מלימודיו והיה בחופשת מחלה ובתנאי ומדובר בתקופה העולה על עשרים ואחת יום רצופים לפחות. זאת למשך שישה חודשים מקסימום. בעת אשפוז ישולם סך של מאה עשרים ושמונה ₪, החל מהיום השישי.

* החזר הוצאות אמצעי עזר רפואיים הנחוצים לתלמיד והוצאות רפואיות אשר לא מכוסות על ידי קופות החולים – לתקופה של שישה חודשים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה