יום שבת, 26 במרץ 2016

מרכזיות לעסקים בכל הארץ



בתחום של מרכזיות קיימים מרכזיות לעסקים שונות בשוק, כמו למשל – מרכזייה היברידית, מרכזייה אנלוגית, מרכזייה דיגיטאלית, מרכזיית IP וענן. כל סוג של מרכזייה מיוצר באמצעות מספר חברות והוא מוצע על ידי מספר דגמים, שהינם בעלי תכונות מיוחדות אשר מבדילות אותו מן הדגמים האחרים. ההבדלים בין הדגמים באים לידי ביטוי בטכנולוגיה שמאחורי המרכזייה, ברמת התחכום שלה, במאפיינים שלה, בעלויות שלה ובאופן ההתקנה שלה. בחירה נכונה של מרכזיות לעסקים הינה חשובה ביותר עבור אופןהתפקוד של העסק שלכם והיקף ההוצאות השוטפות שלו, כך שיש לבצע את הבחירה הזאת בתשומת לב מיוחדת ובבחירה מיוחדת בפרטים הכי קטנים ולאחר סקירת שוק מקיפה בהתאם לצרכים העסקיים של הארגון שלכם. כך למשל – יש לבחור מרכזייה בהתאם למספר המשתמשים ועומס השיחות הצפוי במשרד שלכם, יש לשקול האם מרכזייה זו מיועדת להחליף את המרכזנית שלכם או רק שמא לתמוך בעבודה הרוטינית שלה, בהתאם למספר סניפי העסק שלכם והצורך במספר נפרד לכל עובד, על פי רמת שירותי תחזוקת המרכזייה, ובהתחשב באפשרויות לשדרג אותה במידת הצורך ועם הזמן.




סוגי מרכזיות לעסקים ומה כל אחד מהם טומן בחובו?
* מרכזייה אנלוגית והיברידית - מרכזיות לעסקים אנלוגיות הינן הסוג הוותיק ביותר אשר מספק מענה לתקשורת הפנים והחוץ של העסק. מדובר במרכזיות פשוטות ואמינות הפועלות על ידי חיבור למערכות טלפון קוויות. 

* מרכזיות לעסקים דיגיטאליות – הינן מערכות המותקנות על גבי חומרה ותשתיות של קווי טלפון קוויים בבית העסק ומאפשרות להעביר כמה שיחות טלפון במקביל על קו אחד. אלו הן מרכזיות יציבות ואמינות גם בדגמים משומשים, אשר שלטו עד לא מזמן בשוק.

* מרכזיית IP – מערכת חכמה, חסכונית ומתקדמת, הפועלת בעזרת טכנולוגיה דיגיטאלית שמאפשרת לרתום את רשת האינטרנט לטובת העברת וניתוב שיחות בחוץ לארץ וכן בארץ.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה