יום שבת, 19 במרץ 2016

רפואה משלימה בחיפה



רפואה משלימה בחיפה לא יכולה בשום פנים ואופן להחליף את הרפואה הקונבנציונאלית ולמעשה זה גם לא המטרה שלה. מעצם היותה הוליסטית, היא לא משתמשת בכימיקלים תעשייתיים אגרסיביים והיא אינה מתאימה למצבי חירום בהם נדרש טיפול תכוף ותקיף, טיפול מציל חיים או לחילופין טיפול כירורגי. רפואה משלימה בחיפה איננה יכולה לתת את הפתרון המידי אשר נדרש במקרים אלו, אבל היא בהחלט יכולה להאיץ וכן לעודד תהליכי ריפוי והחלמה, כמו למשל – איחוי פצעים, טיפולים לאחר ניתוח, הקלה על כאבים, תמיכה בחולי סרטן, ועוד מצבים רבים אשר בהם משתלבת רפואה משלימה בחיפה וביחד עם הרפואה הקונבנציונאלית הם עובדים יפה בשיתוף פעולה יעיל.

עם זאת, ישנם מצבים בהם הרפואה המשלימה יכולה להחליף את הרפואה הקונבנציונלית והיא עושה את זאת ביעילות מרובה. ישנם הרבה מצבים אשר מגדירים אותם כבעיות כרוניות כאשר לרפואה הקונבנציונאלית אין פשוט מענה עבורם. כאבי ראש, כאבי גב, בעיות שונות של מערכת העיכול, הפרעות בשינה, קשיי נשימה ואלרגיות – הם רק חלק מאותן בעיות שבהן מטפלת הרפואה המשלימה בחיפה.

סוגי טיפולים שונים ברפואה המשלימה

  • אירידיולוגיה – הינה שיטה לאבחון על פי גלגל העין. 
  • רפלקסולוגיה – האבחון על פי כפות הרגליים. 
  • כירולוגיה – היא שיטת אבחון על פי כפות הידיים. 
  • הרפואה הסינית – מאבחנים על פי הלשון, הדופק וישנה גם אבחנת בטן.
למידע נוסף לחץ כאן - רפואה משלימה בחיפה

אבחון ברפואה המשלימה 
 

מכיוון שהגוף לעולם אינו יודע להסתיר דברים, מטפל מנוסה באחת משיטות המגע, יוכל לאבחן באופן כללי את אופיו של המטופל על פי תחושה של רמת המתח השרירי, יכולת תנועת המפרקים וההתנהגות של המטופל בזמן הטיפול. מטפל רגיש וקשוב יוכל לאבחן צדדים באישיותו של האדם העומד מולו אך ורק על סמך שיחה בלבד.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה