יום שלישי, 8 במרץ 2016

פרויקט תמ"א 38 בתל אביב



מה הכוונה כאשר אומרים תמ"א 38 בתל אביב?
לתל אביב צביון מיוחד במינו. זו עיר ותיקה שיש בה הרבה בתים בסגנון באוהאוס, בתים קטנים, רחובות צדדיים וצמחיה אופיינית. עם השנים מתברר כי חלק מהבניה החדשה בעייתי וכי בניינים אחדים לא יעמדו בפני רעידות אדמה, במיוחד בניינים שיש לכם תמיכה של עמודים דקים, יחסית. לכן קבעו שאפשר לשפץ בניינים כאלה בתהליך שנקרא תמ"א 38 בתל אביב. תהליך כזה שומר על האינטרסים של הדיירים, מעלה את ערך הדירות שלהם וגם משתלב בתהליך כללי של התחדשות עירונית.
איזה חידושים אפשר לקבל בתהליך של תמ"א 38 בתל אביב?
כאשר ניגשים לבצע תהליך של תמ"א 38 בתל אביב מומלץ מאוד לכלול בו כבר שיפוץ נרחב של הבניין. נוסף על חיזוק העמודים, כדאי לצבוע את הבניין מבחוץ, להוסיף שתי קומות, דירות גן למטה, מעליות וחניות. כל התוספות הללו אמנם עולות כסף אבל מעלות את ערך הבניין באופן משמעותי. מלשכת השמאים נמסר כי בניינים שעברו תהליך של תהליך של תמ"א 38 בתל אביב ערך הדירות בהן עלה בשלושים אחוז.
בחירה נבונה של יזם לביצוע תמ"א 38 בתל אביב
כשבאים לבחור יזם שיבצע תהליך של תמ"א 38 בתל אביב צריך לבדוק טוב את ההמלצות עליו. יש לוודא שיש לו ניסיון בתהליך של תהליך של תמ"א 38 בתל אביב, שהוא מתמצא בחוקי העזר העירוניים בתל אביב, שיש לו ידע בהתחדשות עירונית. צריך לוודא שחותמים אתו על חוזה הוגן ושהוא יעמוד בלוחות הזמנים שהוא הקציב. כדאי מאוד לברר את טיב העבודה ואת איכותה, כדי לדעת שבסופו של דבר הבניין שלכם יעבור את התהליך של תמ"א 38 בתל אביב על הצד הטוב ביותר ושתוכלו לחזור לדירות יפות ומשופצות כפי שתכננתם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה