יום שבת, 26 במרץ 2016

עורך דין תאונות דרכים מסוגים שונים



כל מי שאי פעם עלה על הכביש ונקלע לתאונה, ראה אותה מתרחשת בשידור חי או חזה בתוצאות שלה. מדובר בטראומה גופנית ונפשית שיש לה השלכות רבות על איכות חיינו האישיים, המקצועיים והמשפחתיים. במקרים רבים נדרש טיפול רפואי והגוף שלנו זקוק לזמן החלמה. בעוד יש כאלה אשר משתקמים מהר יחסית, אחרים נאלצים לעבור תקופת שיקום ממושכת, כדי לחזור ליכולות הפיזיות שהיו להם לפני התאונה. וכמובן שיש גם מקרים שלא ניתן לחזור לאחור ואנחנו נאלצים לחיות עם התוצאות של התאונה, יהיו אשר יהיו, במשך כל חיינו. במקרים הללו יש להיוועץ עם עורך דין תאונות דרכים. באופן מובהק תאונות אופנוע הן המסוכנות ביותר ובעלות פוטנציאל הפגיעה הגדול ביותר מבין כל הסוגים האחרים של תאונות. הסיבות הן ברורות – אופנוע הוא כלי לא ממוגן שנוסע במהירויות גבוהות, כאשר משלבים חשיפה כמעט מוחלטת עם מהירות גבוהה – תאונת אופנוע משאירה בנו חותם ועלולה להוביל לפגיעות קשות ובמקרים רבים אף למוות.




מידע חשוב אודות תאונות דרכים באמצעות אופנוע -
לתאונות יש מחיר והנפגעים הם אלה שמשלמים אותו. את המחיר הזה לא באמת אפשר להמיר לשקלים, אבל החוק במדינת ישראל מאפשר לנפגעים לקבל פיצויים בגין הנזק אשר נגרם להם, תוך שקלול גורמים רבים, כמו נסיבות התאונה, חלקנו בה, ההשפעות על איכות החיים שלנו וגם על אובדן הכנסות בהווה ובעתיד.
כדי לוודא שנממש את מלוא הזכויות הקבועות לנו בחוק ונשיג את מרב הפיצויים שניתן, צריך לפנות למערכת המשפט. ומכיוון שמדובר במלאכה מורכבת, סיזיפית ומתישה בתוך מערכת שאנחנו לא מכירים ולא יודעים כיצד להתמודד אתה, חובה עלינו לבחור עורך דין תאונות דרכים שייצג אותנו ואת האינטרסים שלנו על הצד הטוב ביותר.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה