יום שבת, 2 באפריל 2016

פסנתר חשמלי



כיצד אני עובד על פסנתר חשמלי
אני מוזיקאי מקצועי וחיפשתי הרבה זמן פסנתר חשמלי אמין ומקצועי. עד שמצאתי לקח לי הרבה זמן אבל אני מאוד מרוצה. התלבטתי הרבה בין פסנתר חשמלי נייד לבין פסנתר חשמלי נייד. ההבדל הוא שהנייח הוא ממש כמו רהיט, הוא נמצא בבית, אפשר לרכוש אותו עם מכסה ויש לו פדאלים. הוא יציב ונוח מאוד לעבוד עליו. אבל בכל זאת אני נוסע הרבה להופעות והייתי  צריך משהו שיבוא איתי, ולכן בסופו של דבר בחרתי בפסנתר הנייד. אני מכיר מוסיקאים שיש להם את שני סוגי הפנתרים, גם נייד וגם נייח, אבל אני הסתפקתי באחד. 

היתרונות של אימון על פסנתר חשמלי
הפסנתר החשמלי שרכשתי הוא מהסוג הטוב ביותר. הצלילים שלו נדגמו מפסנתר ברמה מאוד גבוהה והם נשמעים ממש כמו המקור. היתרון שלו הוא שיש לו כל מיני פונקציות שלי בתור מוסיקאי הן חשובות מאוד. למשל אני יכול להקליט את היצירות שלי, וככה אני לא צריך להיות לחוץ שאני מנגן ואשכח את היצירה שבאותו רגע הלחנתי. דבר נוסף הוא שאני יכול לעבד את המוזיקה באמצעות כל מיני אמצעי עיבוד שנמצאים בפסנתר עצמו. זה חשוב מאוד בתור מוזיקאי שיש פונקציה כזו, כי אני מנגן בהרכב ואנחנו צריכים עיבודים כל הזמן. יתרון הכי חשוב הוא שאני יכול להקליט את היצירות באמצעות כבל USB למחשב שלי, וככה אני משתף את החברים שלי און ליין במה שעשיתי.
אני ממליץ על פסנתר חשמלי
הרכישה של פסנתר החשמלי שעשיתי היא מעולה. קיבלתי בחנות שירות מעל ומעבר והמוכר הסביר לי את ההבדלים בין הפסנתרים, מה היתרונות והחסרונות של כל אחד והציע לי את הדגם שלדעתו מתאים לי. הייעוץ המקצועי היה מעולה ואני מאוד מרוצה מהפסנתר החשמלי שרכשתי, הוא מאפשר לי לעבוד בנוחות וביעילות ולהתקדם בחיי המקצועיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה