יום רביעי, 27 באפריל 2016

לופט - טיפים למסיבת רווקים שווה



החבר מתחתן, והייתם כבר בהמון מסיבות רווקים שנראו אותו הדבר? רוצים לעשות מסיבת רווקים מיוחדת ומגניבה? כזו שתשמח את בעל השמחה כמו שצריך? תחדשו! קבלו כמה טיפים טובים לפני שאתם מתכילים לתכנן את המסיבה הבאה.
טיפים למסיבת הרווקים הבאה שלכם:
·         חשבו מה החבר היה רוצה לעשות – בסופו של דבר, החבר עומד להתחתן ואתם רוצים לתכנן לו מסיבה אדירה כדי שיהנה כמה שיותר. חשבו קודם כל על החבר שעומד להתחתן, ומה הוא אוהב לעשות. התאימו את המסיבה אליו ולא אליכם המארגנים. הוא זה שצריך להנות הכי הרבה. חשבו על פעילויות שהוא יאהב לעשות. לדוגמא – הבן אדם מת על פוקר? תארגנו במהלך הערב טורניר פוקר מגניב. 

·         השכירו לופט – לופט הוא הפיתרון המושלם למסיבת רווקים טובה. כל מה שצריך זה להשכיר את הלופט המתאים. חפשו לופט למסיבה, בגדול המתאים וודאו כי הוא מאובזר כמו שצריך. קיימים לופטים המציעים אפשרויות שונות כגון בריכה, שולחן ביליארד, קולנוע ביתי וכו. הלופט יאפשר לכם להרים מסיבה ארוכה, ללילה או אפילו לסוף שבוע שלם של כל החברים. מתכון מצויין לכיף טהור.




·         הכינו מראש אוכל ואלכוהול – בין אם המסיבה תהיה לכמה שעות ובין אם אתם מתכננים סוף שבוע שלם של כיף, חשוב לתכנן מראש מה תאכלו. אם בחרתם לשכור לופט, לעיתים תוכלו לקבל גם שירות שיבטיח אוכל לכל הזמן. אם לא, חשבו מראש מה תרצו לאכול לאורך המסיבה, והכינו את המצרכים מראש. אל תשכחו לבחור את האוכל שהחבר הכי אוהב, ולא את זה שאתם מעדיפים. בסופו של דבר, הוא זה שצריך להנות הכי הרבה במסיבה.

לסיכום, בעזרת כמה רעיונות טובים אפשר להרים מסיבת רווקים אדירה, שתעשה לכולכם הרבה שמח. תכננו מסיבה לפי העדפותיו של החבר המתחתן, ותשמחו אותו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה