יום שבת, 2 באפריל 2016

פיקוח בניה בצפון



אני תמיד נעזר בפיקוח בניה בצפון
אני מהנדס שעובד באחת ממשרדי התכנון בעיריות בצפון ואני לא זז בלי פיקוח בניה בצפון. כל פרויקט שאני צריך לתכנן אני נעזר באנשי המקצוע הנכונים. אני אתן לכם דוגמה מתכנון של גן ילדים. העירייה החליטה שבונים גן חדש, אבל מבנה מורכב ולא שגרתי. מדובר בשכונה חדשה שבנויה על צלע ההר, בסמוך יש בנייני מגורים וכביש ראשי. היה צריך לדעת איך לשלב את מתחם הגנים כך שלא יפגע בכניסה לשכונה, כך שלא ייחסמו הכבישים בשעות האיסוף של הילדים וכך שהבנייה תתקדם לפי כל החוקים והדרישות של כל הגורמים. 

מדוע אני נעזר בפיקוח בניה בצפון
אני זה שאחראי מטעם העירייה להוציא לפועל כל מיני פרויקטים ועלי מוטלת המשימה של תכנון המבנים החדשים עד לרגע האכלוס שלהם. למזלי יודעים שאני לא מוכן לעבוד בלי פיקוח בניה בצפון ונותנים לי יד חופשית. יצרתי קשר עם משרד האדריכלים שאני תמיד עובד איתם והם יודעים כבר שאני עובד עם מפקח צמוד ומקבלים את זה. הוא מגיע אתי כבר לפגישה עם האדריכל וכולנו הולכים לשטח כדי לבדוק אותו. האדריכל אומר את הנקודות החשובות לו והמהנדס מטעם פיקוח בניה בצפון אישר את כל הסוגיות.
סיום העבודה בצורה חלקה עם פיקוח בניה בצפון
אני יודע שכדי שמתחם הגנים ייצא לפועל, זאת הדרך היחידה לעשות את זה, לעבוד עם פיקוח בניה בצפון. האדריכל ידע בדיוק מה הוא צריך לתכנן, הקבלנים היו מעודכנים עד לפרט האחרון והמהנדס היה בשטח מהיום הראשון ועד ליום האחרון, פיקח על כל פרט ווידא את כל הנקודות הנדרשות. יש לו יכולות מופלאות לגשר בין כולם. הוא מכיר את כל החוקים, יודע מה צריך לעשות בכל זמן נתון ובאופן כללי סיימנו את הבניה בזמן לשביעות רצונם של כולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה