יום שישי, 29 באפריל 2016

מיחזור משכנתא



לעיתים שינויים במצבכם הפיננסים יוצרים צורך לעדכן את תנאי המשכתנא
רובנו מחשיבים את תנאי המשכנתא שלנו כתנאים קשיחים, אשר לא ניתן לשנות וחובה לעמוד בהם באופן מדויק לא משנה מה. לאמיתו של דבר, פעמים רבות ניתן בהחלט לעדכן ואף לחדש את תנאי המשכנתא שלנו, תהליך זהנקרא מיחזור משכנתא. ישנו מגוון עצום של מצבים אשר עשויים ליצור צורך או רצון למיחזור משכנתא. תנאים אלו יכולים לכלול בין השאר קבלה של סכום כסף גדול מירושה או מסיבה אחרת המאפשר לכם לשלם חלק גדול מיתרת חובכם במהירות, העלאה במשכורת בעבודה, שינויים במצב המשפחתי כגון בן משפחה הנזקק לשירותי סיעוד יקרים, או ילד חדש בבית. כל המצבים הללו, אשר עשויים להתרחש בחייו של כל אחד, מחייבים לעיתים קרובות התאמה של תנאי המשכנתא, או במילים אחרות, מיחזור משכנתא.




מהם השיקולים העיקריים שיש לקחת בחשבון בעת מיחזור משכנתא
בעת מיחזור משכנתא אסור לנו לשגות ולחשוב כי העובדה שעלה בידינו לשנות את תנאי המשכנתא שלנו פעם אחת, משמעה שאין להשקיע מחשבה ותכנון בתנאי ההחזרים וההסכמים. השיקולים העיקריים שיש לקחת בחשבון בעת מיחזור משכנתא כוללים בין השאר:
·         יכולת לעמוד בתשלומים: לעיתים קרובות עקב כניסה של סכום כסף גדול או עלייה חדה במשכורת, אנו מתפתים לחשוב כי מצבנו הכלכלי המשופר ימשך לנצח. זכרו לכלול אפשרות לפיטורין או מצבים שונים בעת התחייבות לגבי התשלומים.
·         לא מומלץ לבצע מיחזור יותר מפעם אחת: בכל מיחזור משכנתא אנו בעצם פותחים את ההסכמים, ולעיתים תהליך זה עשוי לעלות לנו יותר כסף.
חשוב מאוד לבצע מיחזור משכנתא רק במקום המתמחה בכך
חשוב מאוד לבצע מיחזור משכנתא רק במקוםבעל ניסיון, אשר ערוך להתאים את עצמו ולהשקיע את סכומי הכסף הדרושים. בצעו מיחזור משכנתא רק אצל עסק אשר אתם סומכים עליו באופן טוטאלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה